logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” ponownie doceniona na arenie międzynarodowej

  PR 08.11.2019, przeczytano 305 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” ma kolejny powód do świętowania. Tym razem znalazł się w gronie finalistów konkursu Shorty Social Good Awards w kategorii „Best Use Of Hashtag”. Tegorocznych zwycięzców plebiscytu poznamy już 14 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-ponownie-doceniona-na-arenie-miedzynarodowej,384642,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ma kolejną szansę na międzynarodowe wyróżnienie. Ostatnio trafił do ścisłej czołówki finalistów konkursu Shorty Social Good Awards. Kapituła wyróżniła „Uwagę!” za projekt #tematdlauwagi, który został nominowany w kategorii „Best Use Of Hashtags”. Doceniono twórców programu i projektu za innowacyjność, dużą empatię oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom społeczności lokalnych poprzez pozyskiwanie od nich tematów wartych uwagi całego kraju.

Projekt wystartował w połowie 2015 r. W ramach akcji widzowie publikują w mediach społecznościowych  posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Pozwala to redakcji programu szybko i na bieżąco monitorować sieć, i reagować na pojawiające się zgłoszenia. Dodatkowo w ubiegłym roku na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, a także artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu. Zespół „Uwagi!” jest jedyną redakcją w Polsce, która wykorzystuje tak unikalny i nowatorski sposób komunikowania się z widzami.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 40 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

Nowojorski Social Good Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego kapituła co roku wybiera najlepsze inicjatywy i projekty organizowane z użyciem mediów społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne oraz akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, promocja różnorodności, wspieranie partnerstw biznesowych o globalnym zasięgu oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Tegorocznych finalistów wybrało jury składające się z członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Nazwiska zwycięzców 4. edycji plebiscytu poznamy już 14 listopada!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764