logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” z szansą na kolejny światowy sukces

  PR 08.07.2019, przeczytano 438 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” grupy TVN Discovery Polska trafił do ścisłego grona finalistów w międzynarodowym konkursie PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”. Przyznanie nagród odbędzie się już za miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-z-szansa-na-kolejny-swiatowy-sukces,383154,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ponownie został doceniony! Tym razem przez jury IX edycji PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards. Projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi” jest nominowany do nagrody głównej w kategorii Social Listening and Real-Time Response. Eksperci podkreślają innowacyjność inicjatywy, dużą empatię jej twórców oraz zaangażowanie społeczności lokalnych w pozyskiwaniu ważnych i potrzebnych tematów.

Projekt #tematdlauwagi wystartował w połowie 2015 r. W ramach niego internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając ww. hashtaga. Pozwala to redakcji „Uwagi!” na bieżąco monitorować sieć i doraźnie reagować na pojawiające się zgłoszenia propozycji tematów reportaży. W ubiegłym roku z kolei, na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 45 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Świat cyfrowy jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisali organizatorzy PR Daily’s, ogłaszając listę finalistów i zapowiadając, że zwycięzców poznamy w sierpniu.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764