logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Valeheinz” - Nieoczywisty duet z okazji walentynek

  PR 13.02.2020, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Osoby zakochane jednocześnie w słodkościach i w wytrawnych smakach nie muszą wybierać, z którym z nich spędzić Walentynki – Heinz we współpracy z Fortnum & Mason, kultową manufakturą czekolady, przygotował propozycję, która zadowoli najwybredniejszych smakoszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_valeheinz_---nieoczywisty-duet-z-okazji-walentynek,385670,artykul.html

Z okazji Walentynek ketchup Heinz znalazł swoją drugą połówkę: aromatyczną i uwielbianą przez wielu czekoladę. Spotkanie tej dwójki zaowocowało powstaniem wyjątkowych w smaku pralin Heinz Tomato Ketchup Truffles.

Ikona święta zakochanych – serce – kryje w sobie połączenie najwyższej jakości: ponad 150 lat doświadczenia marki Heinz oraz pasję cukierników Fortnum & Mason w tworzeniu tego, co najlepsze. Dziewięć ręcznie wykonanych pralin na bazie mlecznej, białej i ciemnej czekolady, wypełnionych po brzegi delikatnym ganache z dodatkiem ketchupu Heinz, będzie nie tylko słodkim, ale też niezwykłym w smaku, wyśmienitym upominkiem.

- W trakcie tworzenia receptury pralin ValenHeinz nasi cukiernicy, bawiąc się połączeniem smakowym obu elementów: czekolady i ketchupu Heinz, uzyskali idealny balans między składnikami. W efekcie powstał niezwykły produkt, pokazujący, że na pozór nieoczywiste kompozycje mogą dać świetne rezultaty i zaspokoić najbardziej wyszukane gusta – opowiada Sophie Young z Fortnum & Mason.

Wszyscy, którzy chcieliby spróbować aksamitnych pralin ValenHeinz mogą je kupić na stronie www.fortnumandmason.com/t/categories/food-hall/heinz (będą dostępne do 14 lutego lub do wyczerpania zapasów) lub wziąć udział w konkursie dostępnym na profilu marki Heinz na FB. Na fanów czeka 10 pudełeczek, które nigdzie indziej w Polsce nie będą dostępne.

Źródło: Heinz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764