logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Valeheinz” - Nieoczywisty duet z okazji walentynek

  PR 13.02.2020, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Osoby zakochane jednocześnie w słodkościach i w wytrawnych smakach nie muszą wybierać, z którym z nich spędzić Walentynki – Heinz we współpracy z Fortnum & Mason, kultową manufakturą czekolady, przygotował propozycję, która zadowoli najwybredniejszych smakoszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_valeheinz_---nieoczywisty-duet-z-okazji-walentynek,385670,artykul.html

Z okazji Walentynek ketchup Heinz znalazł swoją drugą połówkę: aromatyczną i uwielbianą przez wielu czekoladę. Spotkanie tej dwójki zaowocowało powstaniem wyjątkowych w smaku pralin Heinz Tomato Ketchup Truffles.

Ikona święta zakochanych – serce – kryje w sobie połączenie najwyższej jakości: ponad 150 lat doświadczenia marki Heinz oraz pasję cukierników Fortnum & Mason w tworzeniu tego, co najlepsze. Dziewięć ręcznie wykonanych pralin na bazie mlecznej, białej i ciemnej czekolady, wypełnionych po brzegi delikatnym ganache z dodatkiem ketchupu Heinz, będzie nie tylko słodkim, ale też niezwykłym w smaku, wyśmienitym upominkiem.

- W trakcie tworzenia receptury pralin ValenHeinz nasi cukiernicy, bawiąc się połączeniem smakowym obu elementów: czekolady i ketchupu Heinz, uzyskali idealny balans między składnikami. W efekcie powstał niezwykły produkt, pokazujący, że na pozór nieoczywiste kompozycje mogą dać świetne rezultaty i zaspokoić najbardziej wyszukane gusta – opowiada Sophie Young z Fortnum & Mason.

Wszyscy, którzy chcieliby spróbować aksamitnych pralin ValenHeinz mogą je kupić na stronie www.fortnumandmason.com/t/categories/food-hall/heinz (będą dostępne do 14 lutego lub do wyczerpania zapasów) lub wziąć udział w konkursie dostępnym na profilu marki Heinz na FB. Na fanów czeka 10 pudełeczek, które nigdzie indziej w Polsce nie będą dostępne.

Źródło: Heinz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764