logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Valeheinz” - Nieoczywisty duet z okazji walentynek

  PR 13.02.2020, przeczytano 128 razy
ilustracjastrzałka

Osoby zakochane jednocześnie w słodkościach i w wytrawnych smakach nie muszą wybierać, z którym z nich spędzić Walentynki – Heinz we współpracy z Fortnum & Mason, kultową manufakturą czekolady, przygotował propozycję, która zadowoli najwybredniejszych smakoszy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_valeheinz_---nieoczywisty-duet-z-okazji-walentynek,385670,artykul.html

Z okazji Walentynek ketchup Heinz znalazł swoją drugą połówkę: aromatyczną i uwielbianą przez wielu czekoladę. Spotkanie tej dwójki zaowocowało powstaniem wyjątkowych w smaku pralin Heinz Tomato Ketchup Truffles.

Ikona święta zakochanych – serce – kryje w sobie połączenie najwyższej jakości: ponad 150 lat doświadczenia marki Heinz oraz pasję cukierników Fortnum & Mason w tworzeniu tego, co najlepsze. Dziewięć ręcznie wykonanych pralin na bazie mlecznej, białej i ciemnej czekolady, wypełnionych po brzegi delikatnym ganache z dodatkiem ketchupu Heinz, będzie nie tylko słodkim, ale też niezwykłym w smaku, wyśmienitym upominkiem.

- W trakcie tworzenia receptury pralin ValenHeinz nasi cukiernicy, bawiąc się połączeniem smakowym obu elementów: czekolady i ketchupu Heinz, uzyskali idealny balans między składnikami. W efekcie powstał niezwykły produkt, pokazujący, że na pozór nieoczywiste kompozycje mogą dać świetne rezultaty i zaspokoić najbardziej wyszukane gusta – opowiada Sophie Young z Fortnum & Mason.

Wszyscy, którzy chcieliby spróbować aksamitnych pralin ValenHeinz mogą je kupić na stronie www.fortnumandmason.com/t/categories/food-hall/heinz (będą dostępne do 14 lutego lub do wyczerpania zapasów) lub wziąć udział w konkursie dostępnym na profilu marki Heinz na FB. Na fanów czeka 10 pudełeczek, które nigdzie indziej w Polsce nie będą dostępne.

Źródło: Heinz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764