logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W domu wszystko jest w porządku” – kampania mopa Vileda

  PR 27.03.2020, przeczytano 1556 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda, jeden z wiodących producentów artykułów gospodarstwa domowego, realizuje zintegrowaną kampanię 360 stopni mopa 1-2 Spray MAX. Na ekranach telewizorów i w Internecie można zobaczyć spot prezentujący działanie i właściwości mopa ze spryskiwaczem. Z jego pomocą szybko i efektywnie wyczyścimy każdą powierzchnię – na mokro, ale bez użycia wiadra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_w-domu-wszystko-jest-w-porzadku_-%E2%80%93-kampania-mopa-vileda,386277,artykul.html

Kampania reklamowa pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” potrwa do 12 kwietnia. Spot reklamowy jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. Nie brakuje również działań internetowych, ukierunkowanych na odbiorców zdigitalizowanych, które będą prowadzone do 3 maja. Kampania o charakterze displayowym pojawiła się w sklepach poszczególnych dystrybutorów online, np. Al.to, a także na Allegro w ramach promocji spring cleaning. Dodatkowo produkt komunikowany jest na kanale YouTube i na Facebooku. Działania obejmują również product placement. Mop 1-2 Spray MAX marki Vileda będzie można zobaczyć w takich serialach i programach, jak: „Przyjaciółki” i „Nasz Nowy Dom”. Natomiast w ramach działań BTL, 1-2 Spray MAX promowany jest w formie standów POS, w sieciach MAKRO, Slegros, Carrefour, Brico Marche, PSB Mrówka i OBI. Przekaz wspierają działania PR, a także komunikacja w Social Media oraz w punktach sprzedaży.

Mop 1-2 Spray MAX jest wyposażony w dwustronna nakładkę z mikrofibry i obrotową głowicę 180°, która pozwala na błyskawiczne odwrócenie nakładki czyszczącej i umycie nawet powierzchni nawet dwukrotnie większej powierzchni niż przy użyciu standardowego modelu. 1-2 Spray MAX posiada również wystarczająco duży pojemnik na płyn do spryskiwania o pojemności aż 750 ml. Ergonomiczny dozownik w formie sprayu uwalnia z pojemnika delikatną mgiełkę, umożliwiając jej równomierne i kontrolowane rozprowadzenie bezpośrednio na plamę. Delikatna warstwa wilgoci pozwala na czyszczenie nawet podłóg drewnianych.

Marka Vileda sukcesywnie wprowadza na rynek nowości, które zaskakują zastosowanymi w nich innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki uważnej obserwacji rynku i starannemu uwzględnianiu potrzeb swoich klientów, produkty sygnowane marką Vileda cieszą się stale niesłabnącą renomą.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764