logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W domu”: Książka Vox zachęca do uważności i dodaje odwagi

  PR 25.03.2019, przeczytano 502 razy
ilustracjastrzałka

VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy się to, jak chcemy żyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_w-domu_%3A-ksiazka-vox-zacheca-do-uwaznosci-i-dodaje-odwagi,381800,artykul.html

W centrum wszystkich działań VOX jest człowiek i jego indywidulany świat. Dlatego od roku w mediach społecznościowych VOX rozmawia o tym, jak dziś żyjemy i jak chcemy urządzać nasze wnętrza. Równolegle eksperci marki uważnie obserwują globalne trendy społeczne i prowadzą badania etnograficzne. Zebrana w ten sposób wiedza stała się podstawą wydawnictwa „W DOMU”. Jest to opowieść o sześciu inspiracyjnych stylach życia, zachęcających odbiorców do dokonywaniu własnych wyborów i decydowania się na rozwiązania, które będą im służyć.

Oficjalna premiera książki odbyła się 13 marca 2019 r. w Pawilonie VOX, w trakcie targów Meble Polska. Udział w wydarzeniu wzięli m.in. autorzy eksperckich felietonów zawartych w książce: Filip Springer, Małgorzata Bernady, Agata Kiedrowicz, Magdalena Sękowska i projekt ro_slinka. Ich dyskusję poprzedziło wystąpienie cenionej w Polsce i za granicą badaczki trendów Zuzanny Skalskiej.
 
- Formuła książki dojrzewała w nas od dawna, a sam pomysł na nią wziął się zarówno z potrzeby podzielenia się naszymi doświadczeniami i obserwacjami, jak i chęci zainspirowania osób urządzających wnętrza. Regularnie gromadzimy wiedzę na temat zmieniających się potrzeb współczesnego człowieka – ten zbiór informacji narastał przez lata, a w nas rosło poczucie, że wnioski płynące z nich są istotne i mogą być bardzo wartościowe nie tylko dla naszej firmy, ale także dla naszych klientów i dla wszystkich, którzy chcą świadomie kreować przestrzeń, w której żyją – komentuje pomysł wydania książki Małgorzata Bernady z VOX.

ilustracjastrzałka

W VOX to człowiek jest punktem wyjścia do podejmowania wszystkich działań, to jego realne potrzeby marka stara się poznać i zaspokoić. Nowym produktom towarzyszą badania fokusowe, w ramach których zbierane są opinie od grup potencjalnych użytkowników. Marka realizuje też badania etnograficzne, oparte na obserwacji i gromadzeniu danych w terenie. Te działania są prawdziwą kopalnią informacji o tym jak Polacy mieszkają, jak aranżują przestrzeń, jak dopasowują ją do swoich potrzeb, z czego korzystają.

- Nasze obserwacje potwierdziły, że nie da się sformułować jednej definicji pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Utwierdziły nas również w przekonaniu, że często, w obawie przed popełnieniem wnętrzarskiej gafy, kierujemy się sugestiami znajomych albo wytycznymi dla konkretnego stylu, np. scandi czy glamour. Wybory dokonywane w takim trybie rzadko odpowiadają naszym realnym potrzebom. Dlatego w wydawnictwie „W DOMU” zachęcamy do uważności na to, co naprawdę nam służy. Chcemy, aby treści zawarte w naszej książce dodawały odwagi we wprowadzaniu domowych zmian, a przede wszystkim, by zachęcały do zadawania sobie pytań o to jak chcę żyć i jak otoczenie wpływa na jakość mojego życia – podkreśla Julita Mańczak, PR Manager VOX.

ilustracjastrzałka

Realizowane przez VOX badania etnograficzne i fokusowe, a także obserwacja globalnych trendów społecznych, stały się źródłem pomysłu, by uporządkować pozyskaną wiedzę. W efekcie wyodrębniono sześć stylów życia, które z pewnością nie wyczerpują socjologicznego tematu, ale wielu czytelnikom „W DOMU” pozwolą odnaleźć „plemię” ludzi na tym samym etapie życia, kierujących się podobnymi wartościami. Czytając książkę, będą mogli skorzystać z rozwiązań już sprawdzonych przez tę grupę bliskich im osób. Co więcej, będą mogli wybrać najbliższy ich sercu, jeden z sześciu wariantów obwoluty książki. Warto dodać, że style życia, o których mowa w książce, oczywiście przenikają się i mogą współistnieć – choćby w urządzaniu poszczególnych przestrzeni w naszych domach. Domokracja przeznaczona dla rodziny wielopokoleniowej, uwzględniająca potrzeby różnych osób, koncentrująca się na odpowiedniej aranżacji przestrzeni wspólnych, może być przecież równocześnie domem „ekosystemowym”, w którym otaczamy się roślinami i czułym okiem doglądamy naszych zielonych podopiecznych. Na temat każdego z 6 stylów życia powstał na potrzeby książki „W DOMU” autorski felieton.

ilustracjastrzałka
 
- W VOX od lat pracujemy w interdyscyplinarnych zespołach, zapraszając do procesów projektowych psychologów, socjologów i samych użytkowników. Dlatego podczas redakcji naszej publikacji naturalnym krokiem było dołączenie głosu ekspertów, którzy mogliby pogłębić omawiane zagadnienia. Skorzystaliśmy z pomocy Filipa Springera, Magdy Sękowskiej, Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren, projektu botanicznego ro_ślinka, Agaty Kiedrowicz oraz Julii Izmałkowej. Bohaterami naszej książki są także rodziny i osoby, których domy odwiedziliśmy w ramach akcji organizowanych z naszymi partnerami – portalem ladnebebe.pl i magazynem „Zwykłe Życie”. Nierzadko z zaskoczeniem odkrywaliśmy jak różne mogą być pomysły na organizację wnętrz i zastosowanie naszych produktów – mówi Małgorzata Bernady z VOX.

Książka „W DOMU” będzie dostępna w salonach VOX w całej Polsce oraz na vox.pl. Marka ma w planach związanych z jej promocją spotkania w różnych miastach Polski, warsztaty, a nawet działania w przestrzeni miejskiej. Zatem okazji  do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami na pewno nie zabraknie. Zapraszamy do lektury offline oraz kontaktu online na Facebooku i Instagramie @WnetrzaVOX

ilustracjastrzałka

Źródło: VOX

www.vox.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764