logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„W domu”: Książka Vox zachęca do uważności i dodaje odwagi

  PR 25.03.2019, przeczytano 2064 razy
ilustracjastrzałka

VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy się to, jak chcemy żyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_w-domu_%3A-ksiazka-vox-zacheca-do-uwaznosci-i-dodaje-odwagi,381800,artykul.html

W centrum wszystkich działań VOX jest człowiek i jego indywidulany świat. Dlatego od roku w mediach społecznościowych VOX rozmawia o tym, jak dziś żyjemy i jak chcemy urządzać nasze wnętrza. Równolegle eksperci marki uważnie obserwują globalne trendy społeczne i prowadzą badania etnograficzne. Zebrana w ten sposób wiedza stała się podstawą wydawnictwa „W DOMU”. Jest to opowieść o sześciu inspiracyjnych stylach życia, zachęcających odbiorców do dokonywaniu własnych wyborów i decydowania się na rozwiązania, które będą im służyć.

Oficjalna premiera książki odbyła się 13 marca 2019 r. w Pawilonie VOX, w trakcie targów Meble Polska. Udział w wydarzeniu wzięli m.in. autorzy eksperckich felietonów zawartych w książce: Filip Springer, Małgorzata Bernady, Agata Kiedrowicz, Magdalena Sękowska i projekt ro_slinka. Ich dyskusję poprzedziło wystąpienie cenionej w Polsce i za granicą badaczki trendów Zuzanny Skalskiej.
 
- Formuła książki dojrzewała w nas od dawna, a sam pomysł na nią wziął się zarówno z potrzeby podzielenia się naszymi doświadczeniami i obserwacjami, jak i chęci zainspirowania osób urządzających wnętrza. Regularnie gromadzimy wiedzę na temat zmieniających się potrzeb współczesnego człowieka – ten zbiór informacji narastał przez lata, a w nas rosło poczucie, że wnioski płynące z nich są istotne i mogą być bardzo wartościowe nie tylko dla naszej firmy, ale także dla naszych klientów i dla wszystkich, którzy chcą świadomie kreować przestrzeń, w której żyją – komentuje pomysł wydania książki Małgorzata Bernady z VOX.

ilustracjastrzałka

W VOX to człowiek jest punktem wyjścia do podejmowania wszystkich działań, to jego realne potrzeby marka stara się poznać i zaspokoić. Nowym produktom towarzyszą badania fokusowe, w ramach których zbierane są opinie od grup potencjalnych użytkowników. Marka realizuje też badania etnograficzne, oparte na obserwacji i gromadzeniu danych w terenie. Te działania są prawdziwą kopalnią informacji o tym jak Polacy mieszkają, jak aranżują przestrzeń, jak dopasowują ją do swoich potrzeb, z czego korzystają.

- Nasze obserwacje potwierdziły, że nie da się sformułować jednej definicji pięknego i szczęśliwego miejsca do życia. Utwierdziły nas również w przekonaniu, że często, w obawie przed popełnieniem wnętrzarskiej gafy, kierujemy się sugestiami znajomych albo wytycznymi dla konkretnego stylu, np. scandi czy glamour. Wybory dokonywane w takim trybie rzadko odpowiadają naszym realnym potrzebom. Dlatego w wydawnictwie „W DOMU” zachęcamy do uważności na to, co naprawdę nam służy. Chcemy, aby treści zawarte w naszej książce dodawały odwagi we wprowadzaniu domowych zmian, a przede wszystkim, by zachęcały do zadawania sobie pytań o to jak chcę żyć i jak otoczenie wpływa na jakość mojego życia – podkreśla Julita Mańczak, PR Manager VOX.

ilustracjastrzałka

Realizowane przez VOX badania etnograficzne i fokusowe, a także obserwacja globalnych trendów społecznych, stały się źródłem pomysłu, by uporządkować pozyskaną wiedzę. W efekcie wyodrębniono sześć stylów życia, które z pewnością nie wyczerpują socjologicznego tematu, ale wielu czytelnikom „W DOMU” pozwolą odnaleźć „plemię” ludzi na tym samym etapie życia, kierujących się podobnymi wartościami. Czytając książkę, będą mogli skorzystać z rozwiązań już sprawdzonych przez tę grupę bliskich im osób. Co więcej, będą mogli wybrać najbliższy ich sercu, jeden z sześciu wariantów obwoluty książki. Warto dodać, że style życia, o których mowa w książce, oczywiście przenikają się i mogą współistnieć – choćby w urządzaniu poszczególnych przestrzeni w naszych domach. Domokracja przeznaczona dla rodziny wielopokoleniowej, uwzględniająca potrzeby różnych osób, koncentrująca się na odpowiedniej aranżacji przestrzeni wspólnych, może być przecież równocześnie domem „ekosystemowym”, w którym otaczamy się roślinami i czułym okiem doglądamy naszych zielonych podopiecznych. Na temat każdego z 6 stylów życia powstał na potrzeby książki „W DOMU” autorski felieton.

ilustracjastrzałka
 
- W VOX od lat pracujemy w interdyscyplinarnych zespołach, zapraszając do procesów projektowych psychologów, socjologów i samych użytkowników. Dlatego podczas redakcji naszej publikacji naturalnym krokiem było dołączenie głosu ekspertów, którzy mogliby pogłębić omawiane zagadnienia. Skorzystaliśmy z pomocy Filipa Springera, Magdy Sękowskiej, Instytutu Małego Dziecka im. Astrid Lindgren, projektu botanicznego ro_ślinka, Agaty Kiedrowicz oraz Julii Izmałkowej. Bohaterami naszej książki są także rodziny i osoby, których domy odwiedziliśmy w ramach akcji organizowanych z naszymi partnerami – portalem ladnebebe.pl i magazynem „Zwykłe Życie”. Nierzadko z zaskoczeniem odkrywaliśmy jak różne mogą być pomysły na organizację wnętrz i zastosowanie naszych produktów – mówi Małgorzata Bernady z VOX.

Książka „W DOMU” będzie dostępna w salonach VOX w całej Polsce oraz na vox.pl. Marka ma w planach związanych z jej promocją spotkania w różnych miastach Polski, warsztaty, a nawet działania w przestrzeni miejskiej. Zatem okazji  do inspirujących rozmów i dzielenia się doświadczeniami na pewno nie zabraknie. Zapraszamy do lektury offline oraz kontaktu online na Facebooku i Instagramie @WnetrzaVOX

ilustracjastrzałka

Źródło: VOX

www.vox.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764