logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” w MTV Polska i na player.pl

  PR 01.03.2016, przeczytano 7654 razy

28 lutego o godzinie 23:00 na antenie MTV Polska wystartował piąty sezon reality show „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, a chwilę po emisji, premierowe odcinki są dostępne na platformie player.pl. Dodatkowo widzowie platformy zyskują możliwość obejrzenia wszystkich sezonów show oraz spin offu sezonu czwartego, czyli „Warsaw Shore – Oglądaj z Dziewczynami”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_warsaw-shore-%E2%80%93-ekipa-z-warszawy_-w-mtv-polska-i-na-player.pl,27668,artykul.html

Platforma player.pl będzie jedynym miejscem w sieci, w którym odcinki „Warsaw Shore” zostaną udostępnione po premierze w liniowym kanale telewizyjnym MTV Polska. Widzowie będą mogli je obejrzeć zarówno w modelu bezpłatnym, jak i płatnym bez reklam.

- Program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to jeden z naszych kluczowych programów, który od lat bije rekordy oglądalności, a TVN i serwis VOD player.pl to dla nas bardzo ważni partnerzy – mówi Daniel Reszka, VP, Marketing & Product, Viacom International Media Networks Polska – Cieszymy się, ze dzięki platformie player.pl będziemy mogli zaprezentować ten program jeszcze szerszej  publiczności. Wierzymy, że bliska współpraca pomiędzy silnym graczem telewizyjnym a bardzo prężnym serwisem online zaowocuje bardzo dobrymi rezultatami i synergiami niemożliwymi do osiągnięcia działając w pojedynkę.

Christian Anting, Członek Zarządu ds. Digital & e-Commerce powiedział: Współpraca pomiędzy player.pl a Viacom International Media Networks Polska to kolejny krok w poszerzaniu biblioteki programów dedykowanych pokoleniu tzw. Millenialsów, którzy konsumują media przede wszystkim poprzez internet. Od teraz poza szeroką ofertą programów TVN oraz własnych produkcji player.pl, możemy zaoferować naszym użytkom dostęp do wszystkich sezonów, bijącego rekordy popularności, „Warsaw Shore”.

Program „Warsaw Shore” będzie nadal obecny na różnych platformach MTV. Premierowe odcinki niezmiennie będą emitowane w niedziele o 23:00 na kanale MTV Polska. W mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej www.mtv.pl fani znajdą shorty oraz niepublikowane materiały z planu, a pełne odcinki programu dostępne będą bez reklam w płatnej części aplikacji MTV Play.

Wszystkie poprzednie sezony programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” cieszyły się ogromną popularnością. „Warsaw Shore”, jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. W tym sezonie skład Ekipy po raz kolejny ulegnie zmianie. Po tym, jak Alan zrezygnował z udziału w sezonie by skupić się na karierze sportowej, do Ekipy dołączyli Piotrek i Paweł – szaleni bliźniacy z Dolnego Śląska. Ponadto, do programu wróci Ewelina, która nie brała udziału w poprzedniej edycji.

Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Profil programu „Warsaw Shore” w portalu Facebook zyskał już ponad pół miliona fanów.

Źródło: TVN Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764