logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” w MTV Polska i na player.pl

  PR 01.03.2016, przeczytano 6378 razy

28 lutego o godzinie 23:00 na antenie MTV Polska wystartował piąty sezon reality show „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, a chwilę po emisji, premierowe odcinki są dostępne na platformie player.pl. Dodatkowo widzowie platformy zyskują możliwość obejrzenia wszystkich sezonów show oraz spin offu sezonu czwartego, czyli „Warsaw Shore – Oglądaj z Dziewczynami”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_warsaw-shore-%E2%80%93-ekipa-z-warszawy_-w-mtv-polska-i-na-player.pl,27668,artykul.html

Platforma player.pl będzie jedynym miejscem w sieci, w którym odcinki „Warsaw Shore” zostaną udostępnione po premierze w liniowym kanale telewizyjnym MTV Polska. Widzowie będą mogli je obejrzeć zarówno w modelu bezpłatnym, jak i płatnym bez reklam.

- Program „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” to jeden z naszych kluczowych programów, który od lat bije rekordy oglądalności, a TVN i serwis VOD player.pl to dla nas bardzo ważni partnerzy – mówi Daniel Reszka, VP, Marketing & Product, Viacom International Media Networks Polska – Cieszymy się, ze dzięki platformie player.pl będziemy mogli zaprezentować ten program jeszcze szerszej  publiczności. Wierzymy, że bliska współpraca pomiędzy silnym graczem telewizyjnym a bardzo prężnym serwisem online zaowocuje bardzo dobrymi rezultatami i synergiami niemożliwymi do osiągnięcia działając w pojedynkę.

Christian Anting, Członek Zarządu ds. Digital & e-Commerce powiedział: Współpraca pomiędzy player.pl a Viacom International Media Networks Polska to kolejny krok w poszerzaniu biblioteki programów dedykowanych pokoleniu tzw. Millenialsów, którzy konsumują media przede wszystkim poprzez internet. Od teraz poza szeroką ofertą programów TVN oraz własnych produkcji player.pl, możemy zaoferować naszym użytkom dostęp do wszystkich sezonów, bijącego rekordy popularności, „Warsaw Shore”.

Program „Warsaw Shore” będzie nadal obecny na różnych platformach MTV. Premierowe odcinki niezmiennie będą emitowane w niedziele o 23:00 na kanale MTV Polska. W mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej www.mtv.pl fani znajdą shorty oraz niepublikowane materiały z planu, a pełne odcinki programu dostępne będą bez reklam w płatnej części aplikacji MTV Play.

Wszystkie poprzednie sezony programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” cieszyły się ogromną popularnością. „Warsaw Shore”, jako pierwszy program w historii polskiego MTV, został wyemitowany w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Szwecji i Holandii. W tym sezonie skład Ekipy po raz kolejny ulegnie zmianie. Po tym, jak Alan zrezygnował z udziału w sezonie by skupić się na karierze sportowej, do Ekipy dołączyli Piotrek i Paweł – szaleni bliźniacy z Dolnego Śląska. Ponadto, do programu wróci Ewelina, która nie brała udziału w poprzedniej edycji.

Podstawowym kanałem komunikacji z fanami programu są media społecznościowe. Profil programu „Warsaw Shore” w portalu Facebook zyskał już ponad pół miliona fanów.

Źródło: TVN Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764