logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Warto zadbać o siebie, pracowników i firmę” – przekonuje Alior Bank

  PR 22.03.2022, przeczytano 393 razy
ilustracja

Alior Bank ruszył z nową kampanią reklamową, skierowaną do przedsiębiorców. Jej celem jest promocja bezpłatnego rachunku dla firm i ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej. Działania w ramach kampanii 360 obejmują emisję spotów reklamowych w telewizji, a także działania marketingowe w prasie, internecie oraz w oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_warto-zadbac-o-siebie%2C-pracownikow-i-firme_-%E2%80%93-przekonuje-alior-bank,395206,artykul.html

- W ramach ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej przedsiębiorca może objąć ochroną siebie, swoją rodzinę, pracowników firmy i ich bliskich. W kampanii staramy się pokazać zalety tego rozwiązania - możliwość skorzystania z opieki medycznej oraz szybki  dostęp do lekarzy na terenie całej Polski w razie choroby lub wypadku. Jestem przekonany, że dzięki intensywnej akcji marketingowej zainteresujemy naszą ofertą szeroką grupę przedsiębiorców – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Fabuła wiosennego spotu TV rozgrywa się w sklepie ogrodniczym, w którym pojawia się pan w meloniku. Pan w meloniku podziwia prężnie działającą firmę i rozmawia z właścicielką centrum ogrodniczego. Przedstawia jej darmowy rachunek firmowy oraz korzyści płynące z wykupienia ubezpieczenia NNW oraz opieki zdrowotnej dla siebie, bliskich, a także pracowników. Ubezpieczenie gwarantuje dostęp do lekarzy specjalistów i badań w ponad 2200 placówkach medycznych w całej Polsce.

Oferta ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki zdrowotnej skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy posiadają lub otworzą konto firmowe w Alior Banku. Składka za podstawowy wariant ubezpieczenia wynosi tylko 35 zł miesięcznie za osobę.

Spoty 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji do końca kwietnia 2022 roku. Kampanię telewizyjną uzupełnia krótki 15-sekundowy spot promujący bezpłatny rachunek firmowy z premią nawet do 1500 zł rocznie za aktywne bankowanie. Dodatkowe działania obejmą m.in. reklamy digital - formaty display, mailingi, akcje reklamowe na platformach społecznościowych i w sieci Google Display Network. Reklamę oferty można również zobaczyć na witrynach oddziałów Alior Bank i ekranach bankomatów w sieci Euronet w całej Polsce.

Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, natomiast za produkcję odpowiedzialny jest Film Produkcja. Z kolei planowanie i zakup mediów stoi po stronie domów mediowych Mets i Sigma Bis.

Źródło: Alior Bank S.A.

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764