logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wciągnij się w czekoladowe WOW!”- kampania pizzy Guseppe Dr. Oetkera

  PR 04.04.2018, przeczytano 1804 razy
ilustracjastrzałka

„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wciagnij-sie-w-czekoladowe-wow%21_--kampania-pizzy-guseppe-dr.-oetkera,36035,artykul.html

Od 2 kwietnia 2018 roku zobaczyć możemy nową kampanię mediową Dr. Oetkera pod hasłem „Wciągnij się w czekoladowe WOW!”, promującą nowość zarówno na polskim rynku, jak i w rodzinie pizz Guseppe Dr. Oetkera – Guseppe Mleczna i Biała Czekolada. Wciągająca kampania Guseppe zakłada emisję 15 sekundowej animowanej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, stacje tematyczne w czasie najlepszej oglądalności. Przekaz reklamowy ma na celu zakomunikowanie nowego smaku w zaskakujący i wyróżniający się sposób.

Spot czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany jest od początku kwietnia do 15 kwietnia 2018 roku. Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Produkcję spotu przygotowała agencja Easy Hell. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Równolegle – w terminie od 2.04.2018 do 30.04.2018 – wystartowała kampania on-line dla czekoladowej pizzy Guseppe. Kampania display’owa w Internecie realizowana jest poprzez reklamy banerowe, spot VOD, tapety, oraz formaty richmediowe na dużych portalach. Uzupełnieniem działań niestandardowa komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami. Guseppe, jak zwykle pojawi się w ciekawych i zaskakujących odsłonach, które śledzić można na profilu Guseppe na Facebooku. Będzie się działo i będzie wciągało.


Źródło: Dr. Oetker Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ja już się wciągnęłam, jak pierwszą partię rzucili w lutym to jak poszłam do sklepu to od razu 3 pudełka wzięłam. Na 2 dzień już nie było. Jak świeże bułeczki sie rozeszły

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764