„Wciągnij się w czekoladowe WOW!” – to hasło kampanii reklamowej nowej, wyjątkowej, bo czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która rusza wraz z początkiem kwietnia.
Od 2 kwietnia 2018 roku zobaczyć możemy nową kampanię mediową Dr. Oetkera pod hasłem „Wciągnij się w czekoladowe WOW!”, promującą nowość zarówno na polskim rynku, jak i w rodzinie pizz Guseppe Dr. Oetkera – Guseppe Mleczna i Biała Czekolada. Wciągająca kampania Guseppe zakłada emisję 15 sekundowej animowanej reklamy w największych ogólnopolskich stacjach TV tj. TVN, Polsat, stacje tematyczne w czasie najlepszej oglądalności. Przekaz reklamowy ma na celu zakomunikowanie nowego smaku w zaskakujący i wyróżniający się sposób.
Spot czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera emitowany jest od początku kwietnia do 15 kwietnia 2018 roku. Za kreację filmu odpowiedzialna jest agencja GPD. Produkcję spotu przygotowała agencja Easy Hell. Wykup mediów powierzono OMD Media Direction. Równolegle – w terminie od 2.04.2018 do 30.04.2018 – wystartowała kampania on-line dla czekoladowej pizzy Guseppe. Kampania display’owa w Internecie realizowana jest poprzez reklamy banerowe, spot VOD, tapety, oraz formaty richmediowe na dużych portalach. Uzupełnieniem działań niestandardowa komunikacja w mediach społecznościowych oraz współpraca z blogerami. Guseppe, jak zwykle pojawi się w ciekawych i zaskakujących odsłonach, które śledzić można na profilu Guseppe na Facebooku. Będzie się działo i będzie wciągało.
Źródło: Dr. Oetker Polska