logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Weź czego potrzebujesz” – nowa kampania reklamowa serwisu Wysokieobcasy.pl

  PR 15.11.2021, przeczytano 550 razy
ilustracjastrzałka

Sonia Bohosiewicz, Janina Bąk, Mariusz Szczygieł, Dorota Szelągowska, Natalia de Barbaro, Katarzyna Miller oraz Aleksandra Klich – to bohaterowie nowej kampanii promującej Wysokieobcasy.pl, którą można oglądać w prasie, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Motywem przewodnim działań są wartości, które odzwierciedlają charakter serwisu, m.in. odwaga, siła, pasja i równość, a hasło całej kampanii stanowi zachęta do skorzystania z jego szerokiej oferty – „Weź czego potrzebujesz”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wez-czego-potrzebujesz_-%E2%80%93-nowa-kampania-reklamowa-serwisu-wysokieobcasy.pl,393757,artykul.html

Po niedawnej zmianie logotypu serwis Wysokieobcasy.pl rozpoczął właśnie działania promocyjne pod hasłem „Weź czego potrzebujesz”. To kolejna odsłona kampanii #kobietywiedzą, która nawiązuje do głównego hasła „Wysokich Obcasów” – „Kobiety wiedzą, co robią”. Celem działań jest przedstawienie serwisu jako miejsca przyjaznego dla wszystkich kobiet, w którym przeczytać mogą o sprawach dla nich najważniejszych – o zdrowiu, relacjach, związkach, seksie, wychowaniu dzieci czy pracy. Internetowe wydanie „Wysokich Obcasów” cechuje również duża różnorodność – oprócz tematów poważnych użytkownicy znajdą na stronie artykuły m.in. na temat mody, zwierząt czy ogrodów.  

- Klamrą, która spina naszą kampanię, jest hasło „Weź czego potrzebujesz”, bo wiemy, że kobiety jednego dnia szukają u nas pomocy w rozwiązaniu trudnych problemów, drugiego przychodzą się wzruszyć, a jeszcze innego wracają po rekomendację książki czy serialu na jesienne wieczory. I wszystko to u nas znajdą – mówi Aleksandra Klich, redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów” i „Wysokich Obcasów Extra”.

Motywem przewodnim kampanii są wartości, które odzwierciedlają charakter serwisu, a także jego misję – m.in: odwaga, siła, pasja, równość.  

- Kobiety w Polsce, zwłaszcza w ostatnim czasie, są spychane na margines, mierzą się z nierównościami płac, przemocą domową, długami alimentacyjnymi, niechęcią pracodawców do gwarantowania matkom umów o pracę. Nawet w mediach często dyskutuje się o nich bez nich. Hasła: odwaga, siła, wolność, pasja, szczerość, mądrość, miłość symbolizują obszary, w których chcemy zapewniać naszym czytelniczkom wsparcie, akceptację i motywację do działania – opowiada Monika Summer-Brason, dyrektorka marketingu „Wysokich Obcasów”.  

Do udziału w kampanii „Weź czego potrzebujesz” zaproszono osoby, które są częstymi gośćmi na łamach serwisu, komentują ważne wydarzenia i zjawiska społeczne – Sonię Bohosiewicz, Janinę Bąk, Mariusza Szczygła, Dorotę Szelągowską, Natalię de Barbaro, Katarzynę Miller oraz redaktorkę naczelną „Wysokich Obcasów” Aleksandrę Klich.

- Do każdej z tych osób dobrałyśmy słowo, które w pewien sposób ją reprezentuje, jak w przypadku Janiny Bąk - „ODWAGA”, ponieważ rozmowa, w której opowiedziała o swojej walce z chorobą, wymagała od niej dużej śmiałości – dodaje Monika Summer-Brason.  

Działania reklamowe serwisu Wysokieobcasy.pl prowadzone są na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów”, „Wysokich Obcasów Extra”, w internecie (Google, YouTube, Facebook, Instagram) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania rozpoczęła się 15 listopada br. i potrwa trzy miesiące. Za kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada dział marketingu „Wysokich Obcasów”: Monika Summer-Brason, Adrianna Dobrzyńska i Sylwia Wójcik, za materiały graficzne i opiekę artystyczną – Aleksandra Karoń, za produkcję – dom produkcyjny OTAKO Studio.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764