Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.
Marka Cerutin poprzez kampanię odświeża swój wizerunek. W okresie zwiększonego ryzyka infekcji proponuje sprawdzony lek dostępny w aptekach w całej Polsce, w atrakcyjnej cenie dla pacjenta.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji Cerutin w kategorii preparatów na wzmocnienie odporności w mniejszych i średnich miastach, dlatego reklama została przebadana w badaniach konsumenckich CAWI z położeniem nacisku na tej grupie odbiorców.
Koncept kampanii Cerutin "Weź dziś Cerutin, mówię Ci" został bezapelacyjnie wyłoniony w badaniach jako najlepsza propozycja. Aż 88% respondentek stwierdziło, że piosenka użyta w spocie jest bardzo charakterystyczna i na długo zostaje w pamięci. Doskonale oceniono także prezentację produktu, głos aktora śpiewającego i ogólne wrażenie, jakie wywołuje spot. Reklama „Weź dziś Cerutin” została odebrana przez osoby z grupy docelowej jako łatwa do zapamiętania, zrozumiała, a także wzbudzająca pozytywne emocje.
40-sekundowe spoty zostaną wyemitowane na antenie najpopularniejszych stacji tj. Radio Zet, RMF FM, RMF CLASSIC, Meloradio, Antyradio, Chili Zet czy radio Plus, a także w wielu lokalnych stacjach radiowych.
Autorem koncepcji kreatywnej jestagencja reklamowa Optima Marketing Group z Krakowa, z którą Polfarmex stworzył wpadający w ucho spot, aby przypomnieć dostępną na polskim rynku od 19 lat markę Cerutin.
Kampania będzie wzmocniona działaniami promocyjnymi w Internecie.
Źródło: Polfarmex