logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Weź dziś Cerutin” w rytm kultowego przeboju disco polo

  PR 24.09.2020, przeczytano 1895 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wez-dzis-cerutin_-w-rytm-kultowego-przeboju-disco-polo,388546,artykul.html

Marka Cerutin poprzez kampanię odświeża swój wizerunek. W okresie zwiększonego ryzyka infekcji proponuje sprawdzony lek dostępny w aptekach w całej Polsce,  w atrakcyjnej cenie dla pacjenta.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji Cerutin w kategorii preparatów na wzmocnienie odporności w mniejszych i średnich miastach, dlatego reklama została przebadana w badaniach konsumenckich CAWI z położeniem nacisku na tej grupie odbiorców.  

Koncept kampanii Cerutin "Weź dziś Cerutin, mówię Ci" został bezapelacyjnie wyłoniony w badaniach jako najlepsza propozycja.  Aż 88% respondentek stwierdziło, że piosenka użyta w spocie jest bardzo charakterystyczna i na długo zostaje w pamięci. Doskonale oceniono także prezentację produktu, głos aktora śpiewającego i ogólne wrażenie, jakie wywołuje spot. Reklama „Weź dziś Cerutin” została odebrana przez osoby z grupy docelowej jako łatwa do zapamiętania, zrozumiała, a także wzbudzająca pozytywne emocje.

40-sekundowe spoty zostaną wyemitowane na antenie najpopularniejszych stacji  tj. Radio Zet, RMF FM, RMF CLASSIC,  Meloradio, Antyradio, Chili Zet czy radio Plus, a także w wielu lokalnych stacjach radiowych.

Autorem koncepcji kreatywnej jestagencja reklamowa Optima Marketing Group z Krakowa, z którą Polfarmex stworzył wpadający w ucho spot, aby przypomnieć dostępną na polskim rynku od 19 lat markę Cerutin.

Kampania będzie wzmocniona działaniami promocyjnymi w Internecie.

Źródło: Polfarmex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764