logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Weź dziś Cerutin” w rytm kultowego przeboju disco polo

  PR 24.09.2020, przeczytano 4338 razy

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki Cerutin. Spot radiowy oparty jest na  linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona”- lubianego zespołu Boys i zachęca do sięgnięcia po Cerutin, popularnego leku stosowanego w zapobieganiu przeziębieniom oraz łagodzeniu objawów grypy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wez-dzis-cerutin_-w-rytm-kultowego-przeboju-disco-polo,388546,artykul.html

Marka Cerutin poprzez kampanię odświeża swój wizerunek. W okresie zwiększonego ryzyka infekcji proponuje sprawdzony lek dostępny w aptekach w całej Polsce,  w atrakcyjnej cenie dla pacjenta.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji Cerutin w kategorii preparatów na wzmocnienie odporności w mniejszych i średnich miastach, dlatego reklama została przebadana w badaniach konsumenckich CAWI z położeniem nacisku na tej grupie odbiorców.  

Koncept kampanii Cerutin "Weź dziś Cerutin, mówię Ci" został bezapelacyjnie wyłoniony w badaniach jako najlepsza propozycja.  Aż 88% respondentek stwierdziło, że piosenka użyta w spocie jest bardzo charakterystyczna i na długo zostaje w pamięci. Doskonale oceniono także prezentację produktu, głos aktora śpiewającego i ogólne wrażenie, jakie wywołuje spot. Reklama „Weź dziś Cerutin” została odebrana przez osoby z grupy docelowej jako łatwa do zapamiętania, zrozumiała, a także wzbudzająca pozytywne emocje.

40-sekundowe spoty zostaną wyemitowane na antenie najpopularniejszych stacji  tj. Radio Zet, RMF FM, RMF CLASSIC,  Meloradio, Antyradio, Chili Zet czy radio Plus, a także w wielu lokalnych stacjach radiowych.

Autorem koncepcji kreatywnej jestagencja reklamowa Optima Marketing Group z Krakowa, z którą Polfarmex stworzył wpadający w ucho spot, aby przypomnieć dostępną na polskim rynku od 19 lat markę Cerutin.

Kampania będzie wzmocniona działaniami promocyjnymi w Internecie.

Źródło: Polfarmex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764