logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Weź oddech” z „Wysokimi Obcasami Extra” – lipcowe wydanie pisma w nowej odsłonie

  PR 17.06.2022, przeczytano 554 razy

Już w środę, 15 czerwca 2022 r. ukażą się lipcowe „Wysokie Obcasy Extra” z Helen Mirren na okładce i hasłem „Weź oddech” jako tematem przewodnim numeru. Wydanie trafi do rąk czytelniczek w nowej odsłonie – znajdą się w nim nowe formaty dziennikarskie, teksty kolejnych cenionych autorek i ekspertek, a wszystko to w zmienionej, nowocześniejszej i wygodniejszej do czytania szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wez-oddech_-z-_wysokimi-obcasami-extra_-%E2%80%93-lipcowe-wydanie-pisma-w-nowej-odslonie,396287,artykul.html

Od numeru lipcowego „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się w zmienionej makiecie i z nowym logo. Nowości związane z układem i szatą graficzną miesięcznika opracował znany projektant wydań prasowych Jacek Utko.  

- Nowa makieta „Wysokich Obcasów Extra” jest zmianą rewolucyjną – to nowe logo, nowe fonty, nowe działy i rubryki. Dzięki temu magazyn jest bardziej nowoczesny, wysublimowany, zadziorny, a jednocześnie czerpie z klasyki. Na jego łamach pojawiło się dużo krótkich form, kilka rubryk i sekcji zostało skróconych, a inne rozszerzone - przewartościowaliśmy układ pisma, żeby bardziej odpowiadał oczekiwaniom czytelników. Zależało nam na tym, żeby miesięcznik był bardziej przyjazny, uporządkowany, łatwiejszy w odbiorze, mniej hermetyczny, ale zarazem z klasą - to niełatwe połączenie i największe wyzwanie w projekcie – wyjaśnia Jacek Utko.

- Zachowałyśmy naszą unikatową wartość na rynku pism kobiecych: w „Wysokich Obcasach Extra” cały czas jest dużo do czytania – zapewnia Aleksandra Klich, redaktorka naczelna magazynu. - Dzięki zmianom wprowadzonym przez Jacka Utkę i naszą dyrektorkę kreatywną Martę Szamburską gazeta wypiękniała, jest elegancka, luksusowa i łatwiejsza w czytaniu. A dodatkowo, odpowiadając na potrzeby naszych czytelniczek, wzmocniłyśmy dział psychologiczny o nowe poradnikowe formaty i teksty ekspertek, ulepszyłyśmy nawigację, wyraźniejszy jest też temat numeru – dodaje.

Z „Wysokimi Obcasami Extra” nadal są związane znane i lubiane autorki oraz ekspertki: Natalia de Barbaro, Dorota Szelągowska, Grażyna Plebanek, Dorota Wellman, Katarzyna Kucewicz i Joanna Okuniewska, a także pisarze i publicyści Mariusz Szczygieł i Michał Cichy. Oprócz tego redakcja zaprosiła do współpracy Magdę Grzebałkowską i Ewę Winnicką - autorki podcastu „Jak się starzeć bez godności". Ich pierwszy tekst pojawi się właśnie w lipcowym wydaniu „Wysokich Obcasów Extra”.

Tematem numeru jest hasło „Weź oddech” – na łamach pisma pojawią się więc m.in. artykuły i wywiady o tym, jak odpoczywać i zatrzymać się w pędzącym świecie. W cyklu tekstów pod tym tytułem znane i znani opowiedzą, jak nauczyli się odpoczywać, po co im odpoczynek oraz skąd biorą nową energię. Na początek czytelnicy i czytelniczki „Wysokich Obcasów Extra” poznają wypowiedzi Doroty Wellman, Adama Wajraka i Organka. Natomiast o tym, dlaczego odpoczynek jest trudną sztuką, w rozmowie z Patrycją Pustkowiak opowie prof. Mirosława Marody.

Na okładce magazynu znajdzie się zdjęcie Helen Mirren, wybitnej brytyjskiej aktorki teatralnej, telewizyjnej i filmowej - jak pisze w tekście o niej Maja Staniszewska, tylko ona może jednego dnia pędzić obok pałacu Buckingham sportowym samochodem w „Szybkich i wściekłych”, a następnego pić herbatkę z królową.

Oprócz tego czytelniczki nowych „Wysokich Obcasów Extra” będą mogły zobaczyć największe polskie artystki w obiektywie Tadeusza Rolkego - bez trików i retuszu, a także poznać słówka, dzięki którym można rozmawiać o seksie. Na stronach poświęconych psychologii znajdą rozmowy z ekspertkami o zaburzeniach osobowości z pogranicza oraz o obsesyjnej zazdrości. Z kolei w sekcji poświęconej modzie i urodzie pojawią się przegląd letnich kolekcji i opis gorących emocji, które budzą ubrania włoskich projektantów, a także pomysły na wakacyjny lekki make-up. W numerze nie zabraknie też wywiadów ze znanymi postaciami – będą nimi m.in. aktorzy Andrzej Seweryn i Juliusz Chrząstowski, Emeli Sandé - szkocka piosenkarka i autorka tekstów, a także Jacques Audiard - francuski reżyser, scenarzysta i producent filmowy, zdobywca Złotej Palmy na festiwalu w Cannes za film „Imigranci”. „Wysokie Obcasy Extra” przedstawią też propozycje wakacyjnych wypraw w nieznane, warte zobaczenia – choćby na weekend – miejsca w Tyrolu, a także pomysł na zielony raj w centrum miasta.

Lipcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” pojawi się w punktach sprzedaży prasy w środę, 15 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Numer można kupić również w wersji z prezentami: tomikiem poezji Natalii de Barbaro i kosmetykiem lub wydaniem specjalnym „Wysokich Obcasów” „Psychologia dla rodziców".

Miesięcznik można zamawiać na stronie Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres, a w formie cyfrowej – na Publio.pl.    

Numer promowany jest w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Agory), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w internecie oraz mediach społecznościowych na profilach „Wysokich Obcasów”. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764