logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Weź oddech” z „Wysokimi Obcasami Extra” – lipcowe wydanie pisma w nowej odsłonie

  PR 17.06.2022, przeczytano 562 razy

Już w środę, 15 czerwca 2022 r. ukażą się lipcowe „Wysokie Obcasy Extra” z Helen Mirren na okładce i hasłem „Weź oddech” jako tematem przewodnim numeru. Wydanie trafi do rąk czytelniczek w nowej odsłonie – znajdą się w nim nowe formaty dziennikarskie, teksty kolejnych cenionych autorek i ekspertek, a wszystko to w zmienionej, nowocześniejszej i wygodniejszej do czytania szacie graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wez-oddech_-z-_wysokimi-obcasami-extra_-%E2%80%93-lipcowe-wydanie-pisma-w-nowej-odslonie,396287,artykul.html

Od numeru lipcowego „Wysokie Obcasy Extra” będą ukazywać się w zmienionej makiecie i z nowym logo. Nowości związane z układem i szatą graficzną miesięcznika opracował znany projektant wydań prasowych Jacek Utko.  

- Nowa makieta „Wysokich Obcasów Extra” jest zmianą rewolucyjną – to nowe logo, nowe fonty, nowe działy i rubryki. Dzięki temu magazyn jest bardziej nowoczesny, wysublimowany, zadziorny, a jednocześnie czerpie z klasyki. Na jego łamach pojawiło się dużo krótkich form, kilka rubryk i sekcji zostało skróconych, a inne rozszerzone - przewartościowaliśmy układ pisma, żeby bardziej odpowiadał oczekiwaniom czytelników. Zależało nam na tym, żeby miesięcznik był bardziej przyjazny, uporządkowany, łatwiejszy w odbiorze, mniej hermetyczny, ale zarazem z klasą - to niełatwe połączenie i największe wyzwanie w projekcie – wyjaśnia Jacek Utko.

- Zachowałyśmy naszą unikatową wartość na rynku pism kobiecych: w „Wysokich Obcasach Extra” cały czas jest dużo do czytania – zapewnia Aleksandra Klich, redaktorka naczelna magazynu. - Dzięki zmianom wprowadzonym przez Jacka Utkę i naszą dyrektorkę kreatywną Martę Szamburską gazeta wypiękniała, jest elegancka, luksusowa i łatwiejsza w czytaniu. A dodatkowo, odpowiadając na potrzeby naszych czytelniczek, wzmocniłyśmy dział psychologiczny o nowe poradnikowe formaty i teksty ekspertek, ulepszyłyśmy nawigację, wyraźniejszy jest też temat numeru – dodaje.

Z „Wysokimi Obcasami Extra” nadal są związane znane i lubiane autorki oraz ekspertki: Natalia de Barbaro, Dorota Szelągowska, Grażyna Plebanek, Dorota Wellman, Katarzyna Kucewicz i Joanna Okuniewska, a także pisarze i publicyści Mariusz Szczygieł i Michał Cichy. Oprócz tego redakcja zaprosiła do współpracy Magdę Grzebałkowską i Ewę Winnicką - autorki podcastu „Jak się starzeć bez godności". Ich pierwszy tekst pojawi się właśnie w lipcowym wydaniu „Wysokich Obcasów Extra”.

Tematem numeru jest hasło „Weź oddech” – na łamach pisma pojawią się więc m.in. artykuły i wywiady o tym, jak odpoczywać i zatrzymać się w pędzącym świecie. W cyklu tekstów pod tym tytułem znane i znani opowiedzą, jak nauczyli się odpoczywać, po co im odpoczynek oraz skąd biorą nową energię. Na początek czytelnicy i czytelniczki „Wysokich Obcasów Extra” poznają wypowiedzi Doroty Wellman, Adama Wajraka i Organka. Natomiast o tym, dlaczego odpoczynek jest trudną sztuką, w rozmowie z Patrycją Pustkowiak opowie prof. Mirosława Marody.

Na okładce magazynu znajdzie się zdjęcie Helen Mirren, wybitnej brytyjskiej aktorki teatralnej, telewizyjnej i filmowej - jak pisze w tekście o niej Maja Staniszewska, tylko ona może jednego dnia pędzić obok pałacu Buckingham sportowym samochodem w „Szybkich i wściekłych”, a następnego pić herbatkę z królową.

Oprócz tego czytelniczki nowych „Wysokich Obcasów Extra” będą mogły zobaczyć największe polskie artystki w obiektywie Tadeusza Rolkego - bez trików i retuszu, a także poznać słówka, dzięki którym można rozmawiać o seksie. Na stronach poświęconych psychologii znajdą rozmowy z ekspertkami o zaburzeniach osobowości z pogranicza oraz o obsesyjnej zazdrości. Z kolei w sekcji poświęconej modzie i urodzie pojawią się przegląd letnich kolekcji i opis gorących emocji, które budzą ubrania włoskich projektantów, a także pomysły na wakacyjny lekki make-up. W numerze nie zabraknie też wywiadów ze znanymi postaciami – będą nimi m.in. aktorzy Andrzej Seweryn i Juliusz Chrząstowski, Emeli Sandé - szkocka piosenkarka i autorka tekstów, a także Jacques Audiard - francuski reżyser, scenarzysta i producent filmowy, zdobywca Złotej Palmy na festiwalu w Cannes za film „Imigranci”. „Wysokie Obcasy Extra” przedstawią też propozycje wakacyjnych wypraw w nieznane, warte zobaczenia – choćby na weekend – miejsca w Tyrolu, a także pomysł na zielony raj w centrum miasta.

Lipcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” pojawi się w punktach sprzedaży prasy w środę, 15 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Numer można kupić również w wersji z prezentami: tomikiem poezji Natalii de Barbaro i kosmetykiem lub wydaniem specjalnym „Wysokich Obcasów” „Psychologia dla rodziców".

Miesięcznik można zamawiać na stronie Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres, a w formie cyfrowej – na Publio.pl.    

Numer promowany jest w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Agory), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także w internecie oraz mediach społecznościowych na profilach „Wysokich Obcasów”. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wysokich Obcasów”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764