logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„When steel meets art” - unikalna kampania Dekpol

  PR 15.04.2019, przeczytano 132 razy
ilustracjastrzałka

Kampania łączy ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_when-steel-meets-art_---unikalna-kampania-dekpol,382099,artykul.html

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019.

- Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE - mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

- Zastanawialiśmy się w jaki sposób przedstawić idealny kształt? Jako inspirację wybraliśmy sztukę. To pojęcie, które wiąże się ściśle z twórczością, rzemiosłem, oryginalnością i nowatorstwem doskonale oddaje charakter naszych działań. Na pozór te dwa obszary nie mają ze sobą wiele wspólnego, ale okazało się, że elementy tańca, muzyki, malarstwa czy rzeźby odnaleźliśmy w projektach naszych łyżek - struny skrzypiec wyglądały jak spawy, wazon garncarski doskonale odwzorowywał wypukłość łyżki, a złoty kolor farby malarskiej stał się inspiracją do ostatecznego wyglądu łyżki – podkreśla Aleksandra Stolarczyk, specjalista ds. marketingu w Dekpol.

W ramach kampanii przygotowany został film promocyjny, katalog reklamowy oraz materiały POS. Kreacja została również wykorzystana do aranżacji stoiska firmowego na targach Bauma 2019.

Źródło: Dekpol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764