logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wild Life” – nowe reality show tylko na Playerze

  PR 11.02.2021, przeczytano 728 razy
ilustracja

Matka natura jest bezlitosna, przetrwają tylko najsilniejsi i ci, którzy potrafią się przystosować. W nowym programie „Wild Life” nie ma zasad. Uczestnicy poddawani są nieustannym próbom, nie wiedząc do końca, jaki jest ich cel. Podobnie jak na bezkresnych afrykańskich stepach, z daleka obserwuje ich uważnie najważniejsza postać - „Król Lew”. To on dogląda swojego stada i ustala – przyznając bezcenne punkty – kto jest godny w nim pozostać, a kto nie. Nowe reality show od 11 lutego tylko na Playerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wild-life_-%E2%80%93-nowe-reality-show-tylko-na-playerze,390195,artykul.html

Dziesięciu nieznajomych – pięciu mężczyzn i pięć kobiet – spędzą dwa tygodnie na jednej z wysp Oceanu Atlantyckiego. Luksusowy hotel, piękne plaże, drinki z palemką. Na pierwszy rzut oka może to wyglądać na drogie wakacje, ale pod osłoną urlopu marzeń kryje się zacięta walka o wygraną. Gra uczuć pełna niespodzianek. Na śmiałków czeka długa lista zadań – często szokujących – do wykonania oraz całkowity brak reguł. Uczestnicy nie wiedzą, co czeka ich za rogiem, ani czy przejście próby będzie równać się z dalszym pozostaniem w programie. Tutaj jedno jest pewne: wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie i pod nadzorem obserwującego wydarzenia z oddali „Króla Lwa”, który surowym okiem oceni swoich poddanych.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu
W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764