logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wino Chefa” – strategiczny projekt JNT Group i Michela Morana

  PR 12.06.2020, przeczytano 1421 razy
ilustracjastrzałka

JNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategiczny projekt w segmencie win gronowych. Będzie on realizowany od lipca we współpracy ze popularnym mistrzem kuchni Michelem Moranem. W ofercie znajdzie się dedykowana kolekcja win, a komunikacja prowadzona będzie pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wino-chefa_-%E2%80%93-strategiczny-projekt-jnt-group-i-michela-morana,387398,artykul.html

Współpraca firmy JNT Group, jednego z producentów i importerów win w Polsce oraz Michela Morana, popularnego i powszechnie lubianego w naszym kraju mistrza i pasjonata kuchni, to unikalny projekt mający propagować kulturę picia wina, łączenia go z ulubionymi potrawami Polaków, a także pozwalający dotrzeć do konsumentów otwartych na nową dla nich kategorię.

- Od 2 lat JNT Group konsekwentnie rozwija portfolio win gronowych, przywiązując wagę nie tylko do kwestii sprzedażowych, ale traktując nasze działania jako swego rodzaju misję. Chcemy propagować kulturę picia wina w naszym kraju, którego spożycie jest jednym z najniższych w Europie, a także przełamywać związane z nim bariery i trafiać do nowych odbiorców. Widzimy duży potencjał, ponieważ w ostatnich latach kategoria win gronowych rośnie. Bardzo cieszymy się na współpracę z Michelem Moranem. Niskie spożycie wina w Polce wynika z strachu przed tym segmentem i duża część konsumentów boi się sięgnąć po wina. Dlatego  jesteśmy przekonani, że koncept „Wino Chefa” pozwoli konsumentom na poznanie wspaniałego świata win, a pasja Michela zabierze ich w ciekawą, pełną przygód podróż – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group.

- Dla kucharza wino stanowi nieodłączny element posiłków. Proszę zwrócić uwagę, że degustacje potraw parowane są właśnie z winem, a nie z innymi trunkami. Chciałbym, aby Polacy chętniej sięgali po ten szlachetny napój i potrafili go dobrać odpowiednio do przygotowywanych dań. Jestem przekonany, że moja współpraca z JNT Group sprawi, iż docenimy wino i będziemy czerpać radość z włączania go do naszej kuchni  na co dzień – mówi Michel Moran.

Komunikacja, prowadzona pod hasłem „Jedz, pij, raduj się”, będzie zachęcać do przełamywania granic i zapraszać  do winiarskiego świata. Szeroko zakrojonej kampanii shoppermarketingowej, w której wykorzystane zostaną między innymi innowacyjne materiały POS, towarzyszyć będą intensywne działania w internecie, obejmujące m.in. influencermarketing,  komunikację w mediach społecznościowych czy e-mailingi.

Michel Moran to kulinarny autorytet, juror w wielu gastronomicznych programach telewizyjnych, autor książek kulinarnych. Z pochodzenia jest Hiszpanem, ale urodził się we Francji, gdzie zdobywał wykształcenie i stawiał pierwsze kroki w swej karierze. Ukończył paryską szkołę hotelarstwa „Jean Doruant”, praktykował i pracował w najlepszych hotelach i restauracjach stolicy Francji, a także w wielu innych regionach Europy. Od 2004 roku mieszka w Polsce.

Źródło: JNT Group S.A. Sp.K.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764