logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wisła. Lato. Jesień. Zima.” - Warszawa promuje aktywność

  PR 28.10.2016, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka

Miasto stołeczne Warszawa zachęca na nośnikach Synergic do aktywności nad Wisłą również jesienią i zimą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wisla.-lato.-jesien.-zima._---warszawa-promuje-aktywnosc,30384,artykul.html

W drugiej połowie października, w przejściu podziemnym pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej, promowana jest kampania „Wisła. Lato. Jesień. Zima.” Ideą ma być zachęcenie mieszkańców stolicy do aktywności nad Wisłą także w chłodniejsze dni. Na nośniku o długości 37 metrów możemy zobaczyć niekonwencjonalny przekaz w ciekawej formie graficznej, której autorką jest Ola Jasionowska, graficzka miejska.

Jesień i zima to okres, który kojarzy się z czasem spędzanym głównie w domowym zaciszu. Jednak nie musi tak być, ponieważ miasto jest równie piękne także wtedy, gdy liście zaczynają spadać i chwyta pierwszy mróz. Nad Wisłą w tym czasie wciąż będzie można się jeszcze pohuśtać, rozgrzać i posłuchać dobrej muzyki. Dlatego też miasto zdecydowało się na promocję tego terenu na naszych nośnikach. Przejście pod Rotundą PKO to naszym zdaniem idealne miejsce, ponieważ każdego miesiąca przemieszcza się tam ok. 4,2 miliona osób, co daje szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Synergic.

Miasto dba o to, aby tereny nad Wisłą były chętnie odwiedzane przez warszawiaków i turystów. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zrobiono dla Wisły wiele. Warto wymienić chociażby przywrócenie i rozwinięcie oferty żeglugowej na rzece, rewitalizację i remont Portu Czerniakowskiego, otwarcie łącznie siedmiu plaż miejskich i ok. dwudziestu klubokawiarni, rozbudowę przestrzeni sportowo-rekreacyjnych, przywrócenie łąk zalewowych czy oddanie do użytku Przystani Młociny i kładki na Żeraniu. Miasto prowadzi również kampanię edukacyjną „Dzielnica Wisła”, w ramach której uczy postaw proekologicznych, zatrudnia plażowych, czyli animatorów terenów nadwiślańskich, organizuje coroczne Święto Wisły będące ukłonem w stronę działalności wodniaków, tj. osób odkrywających Warszawę dla jej mieszkańców poprzez dawanie możliwości poznania jej z perspektywy rzeki.

Źródło: Synergic

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764