logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Witaj w lepszym domu”– nowa kampania Ikea

  PR 14.09.2020, przeczytano 214 razy
ilustracja

1 września wystartowała nowa kampania „Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Celem spotu jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą uzyskamy dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_witaj-w-lepszym-domu_%E2%80%93-nowa-kampania-ikea,388436,artykul.html

- To twój dom. To miejsce, które wypełniasz swoim sercem (…) – brzmią pierwsze zdania otwierające nowy spot IKEA i cały rok katalogowy 2021. Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Fabuła skupia się na sytuacjach z codziennego życia mieszkańców, np. zabawie z dziećmi, relaksującej drzemce, parze tańczącej w zaciszu swojego mieszkania.

Nowa kampania IKEA podkreśla rolę dobrego samopoczucia i relaksu płynącego z harmonijnie urządzonego domu oferującego zdrowe i bezpieczne rozwiązania. Marka pokazuje, że niezależnie od tego, czy potrzebujemy równowagi fizycznej, np. poprzez ułatwienie gotowania zdrowych posiłków dzięki różnym kuchennym akcesoriom, czy psychicznej – dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii. IKEA oferując ergonomiczne rozwiązania podkreśla swoją  rolę w tworzeniu lepszego, bardziej zrównoważonego domu oraz inspiruje Polaków do troski o swoje dobre samopoczucie w czterech kątach.

Kampania ruszyła 1 września bieżącego i obejmuje kanały TV oraz digital w ramach zasięgowych emisji video i display. Stworzenia kreacji, strategii i konceptu kreatywnego podjęła się agencja Instinct pod okiem reżysera Nielsa Grabola oraz dyrektora fotografii Michaela Krichmana. VMLY&R odpowiada za polską adaptację spotu. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi, a komunikację PR przygotowała agencja Garden of Words. Planowanie oraz zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Źródło: VMLY&R

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764