logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Włącz czujność” – kampania ostrzegawcza Innogy

  PR 23.06.2020, przeczytano 557 razy
ilustracja

W ostatnim czasie nasiliły się nieuczciwe praktyki sprzedawców energii, którzy często podają się m.in. za pracowników innogy. Na tego typu działania narażone  są szczególnie osoby starsze. Dlatego innogy radzi, jak postępować w przypadku, gdy do naszych drzwi zapuka lub zadzwoni osoba, która podaje się za pracownika innogy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wlacz-czujnosc_-%E2%80%93-kampania-ostrzegawcza-innogy,387520,artykul.html

Strefa Silver specjalnie dla starszych

innogy jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla klientów powyżej 65-go roku życia, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Specjalnie przeszkoleni doradcy w salonach oraz na infolinii w zrozumiały i przyjazny sposób wytłumaczą nowe warunki umowy, jak i inne kwestie z którymi zwrócisz się do innogy. Firma oferuje też bezpłatne telefoniczne porady prawne dla osób, które podpisały umowę sprzedaży energii elektrycznej z innym sprzedawcą i obawiają się zapisów w niej zawartych. Jeśli znalazłeś się w takiej sytuacji, zadzwoń pod numer: 22 270 00 44.

Strefa Silver, a co za tym idzie wszystkie udogodnienia wprowadzone przez innogy z myślą o potrzebach osób starszych, zostały nagrodzone certyfikatem OK SENIOR oraz nagrodą Złota Słuchawka w kategorii Doskonała komunikacja z klientami przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

#wlaczczujnosc

innogy w akcji #wlaczczujnosc radzi, jak postępować w przypadku, gdy zapuka lub zadzwoni do nas sprzedawca energii z innej firmy, jak sprawdzić działalność takiego sprzedawcy i na co zwrócić uwagę w przedstawionych warunkach nowej umowy. Firma podpowiada również, jakie dane trzeba wziąć pod uwagę przy rozważaniu zmiany sprzedawcy energii, o co zapytać sprzedawcę, jakie informacje sprawdzić w dokumentacji i co zrobić w przypadku podejrzenia oszustwa.

Kampania edukacyjna prowadzona jest za pośrednictwem kanałów online, jak i offline, aby móc jak najszerzej trafić z przekazem do wszystkich grup wiekowych, a przede wszystkim do seniorów, którzy najczęściej narażeni są na tego typu nieuczciwe praktyki sprzedawców energii elektrycznej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764