W ostatnim czasie nasiliły się nieuczciwe praktyki sprzedawców energii, którzy często podają się m.in. za pracowników innogy. Na tego typu działania narażone są szczególnie osoby starsze. Dlatego innogy radzi, jak postępować w przypadku, gdy do naszych drzwi zapuka lub zadzwoni osoba, która podaje się za pracownika innogy.
Strefa Silver specjalnie dla starszych
innogy jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla klientów powyżej 65-go roku życia, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Specjalnie przeszkoleni doradcy w salonach oraz na infolinii w zrozumiały i przyjazny sposób wytłumaczą nowe warunki umowy, jak i inne kwestie z którymi zwrócisz się do innogy. Firma oferuje też bezpłatne telefoniczne porady prawne dla osób, które podpisały umowę sprzedaży energii elektrycznej z innym sprzedawcą i obawiają się zapisów w niej zawartych. Jeśli znalazłeś się w takiej sytuacji, zadzwoń pod numer: 22 270 00 44.
Strefa Silver, a co za tym idzie wszystkie udogodnienia wprowadzone przez innogy z myślą o potrzebach osób starszych, zostały nagrodzone certyfikatem OK SENIOR oraz nagrodą Złota Słuchawka w kategorii Doskonała komunikacja z klientami przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
#wlaczczujnosc
innogy w akcji #wlaczczujnosc radzi, jak postępować w przypadku, gdy zapuka lub zadzwoni do nas sprzedawca energii z innej firmy, jak sprawdzić działalność takiego sprzedawcy i na co zwrócić uwagę w przedstawionych warunkach nowej umowy. Firma podpowiada również, jakie dane trzeba wziąć pod uwagę przy rozważaniu zmiany sprzedawcy energii, o co zapytać sprzedawcę, jakie informacje sprawdzić w dokumentacji i co zrobić w przypadku podejrzenia oszustwa.
Kampania edukacyjna prowadzona jest za pośrednictwem kanałów online, jak i offline, aby móc jak najszerzej trafić z przekazem do wszystkich grup wiekowych, a przede wszystkim do seniorów, którzy najczęściej narażeni są na tego typu nieuczciwe praktyki sprzedawców energii elektrycznej.
Źródło: Grupa innogy