logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Włącz czujność” – kampania ostrzegawcza Innogy

  PR 23.06.2020, przeczytano 504 razy
ilustracja

W ostatnim czasie nasiliły się nieuczciwe praktyki sprzedawców energii, którzy często podają się m.in. za pracowników innogy. Na tego typu działania narażone  są szczególnie osoby starsze. Dlatego innogy radzi, jak postępować w przypadku, gdy do naszych drzwi zapuka lub zadzwoni osoba, która podaje się za pracownika innogy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wlacz-czujnosc_-%E2%80%93-kampania-ostrzegawcza-innogy,387520,artykul.html

Strefa Silver specjalnie dla starszych

innogy jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla klientów powyżej 65-go roku życia, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Specjalnie przeszkoleni doradcy w salonach oraz na infolinii w zrozumiały i przyjazny sposób wytłumaczą nowe warunki umowy, jak i inne kwestie z którymi zwrócisz się do innogy. Firma oferuje też bezpłatne telefoniczne porady prawne dla osób, które podpisały umowę sprzedaży energii elektrycznej z innym sprzedawcą i obawiają się zapisów w niej zawartych. Jeśli znalazłeś się w takiej sytuacji, zadzwoń pod numer: 22 270 00 44.

Strefa Silver, a co za tym idzie wszystkie udogodnienia wprowadzone przez innogy z myślą o potrzebach osób starszych, zostały nagrodzone certyfikatem OK SENIOR oraz nagrodą Złota Słuchawka w kategorii Doskonała komunikacja z klientami przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

#wlaczczujnosc

innogy w akcji #wlaczczujnosc radzi, jak postępować w przypadku, gdy zapuka lub zadzwoni do nas sprzedawca energii z innej firmy, jak sprawdzić działalność takiego sprzedawcy i na co zwrócić uwagę w przedstawionych warunkach nowej umowy. Firma podpowiada również, jakie dane trzeba wziąć pod uwagę przy rozważaniu zmiany sprzedawcy energii, o co zapytać sprzedawcę, jakie informacje sprawdzić w dokumentacji i co zrobić w przypadku podejrzenia oszustwa.

Kampania edukacyjna prowadzona jest za pośrednictwem kanałów online, jak i offline, aby móc jak najszerzej trafić z przekazem do wszystkich grup wiekowych, a przede wszystkim do seniorów, którzy najczęściej narażeni są na tego typu nieuczciwe praktyki sprzedawców energii elektrycznej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764