logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Włącz czujność” – kampania ostrzegawcza Innogy

  PR 23.06.2020, przeczytano 554 razy
ilustracja

W ostatnim czasie nasiliły się nieuczciwe praktyki sprzedawców energii, którzy często podają się m.in. za pracowników innogy. Na tego typu działania narażone  są szczególnie osoby starsze. Dlatego innogy radzi, jak postępować w przypadku, gdy do naszych drzwi zapuka lub zadzwoni osoba, która podaje się za pracownika innogy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wlacz-czujnosc_-%E2%80%93-kampania-ostrzegawcza-innogy,387520,artykul.html

Strefa Silver specjalnie dla starszych

innogy jako pierwsza firma z branży energetycznej wprowadziła szereg rozwiązań obsługowych dla klientów powyżej 65-go roku życia, pod wspólną nazwą Strefa Silver. Specjalnie przeszkoleni doradcy w salonach oraz na infolinii w zrozumiały i przyjazny sposób wytłumaczą nowe warunki umowy, jak i inne kwestie z którymi zwrócisz się do innogy. Firma oferuje też bezpłatne telefoniczne porady prawne dla osób, które podpisały umowę sprzedaży energii elektrycznej z innym sprzedawcą i obawiają się zapisów w niej zawartych. Jeśli znalazłeś się w takiej sytuacji, zadzwoń pod numer: 22 270 00 44.

Strefa Silver, a co za tym idzie wszystkie udogodnienia wprowadzone przez innogy z myślą o potrzebach osób starszych, zostały nagrodzone certyfikatem OK SENIOR oraz nagrodą Złota Słuchawka w kategorii Doskonała komunikacja z klientami przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

#wlaczczujnosc

innogy w akcji #wlaczczujnosc radzi, jak postępować w przypadku, gdy zapuka lub zadzwoni do nas sprzedawca energii z innej firmy, jak sprawdzić działalność takiego sprzedawcy i na co zwrócić uwagę w przedstawionych warunkach nowej umowy. Firma podpowiada również, jakie dane trzeba wziąć pod uwagę przy rozważaniu zmiany sprzedawcy energii, o co zapytać sprzedawcę, jakie informacje sprawdzić w dokumentacji i co zrobić w przypadku podejrzenia oszustwa.

Kampania edukacyjna prowadzona jest za pośrednictwem kanałów online, jak i offline, aby móc jak najszerzej trafić z przekazem do wszystkich grup wiekowych, a przede wszystkim do seniorów, którzy najczęściej narażeni są na tego typu nieuczciwe praktyki sprzedawców energii elektrycznej.

Źródło: Grupa innogy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764