logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca region od Pracowni_EB

  PR 26.10.2018, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Crossmediowe działania pokazujące walory tego regionu, a zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, zaplanowała Pracownia_EB, agencja należąca do GoldenLine, spółki z Grupy Agora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_work-life-balance-pomorskie%21_-%E2%80%93-kampania-promujaca-region-od-pracowni_eb,379907,artykul.html

Centralną częścią kampanii „Work-life balance? Pomorskie!” jest materiał wideo przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje. Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.

Materiałowi wideo towarzyszą m.in. artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Livemorepomerania.com, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.

Kampania powstała dzięki połączeniu wysiłków Agencji Rozwoju Pomorza oraz czołowych pomorskich pracodawców, firm: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.

– Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. Większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. Przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz z Pracowni_EB, pomysłodawca i koordynator projektu. – Cieszę się, że udało nam się przekonać do zaangażowania się w projekt dużych, otwartych i świadomych tej potrzeby pracodawców oraz Agencję Rozwoju Pomorza, dla której wsparcie rynku pracy jest jednym z priorytetów.

Kampanię „Work-life balance? Pomorskie!” opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB należąca do GoldenLine. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa, znana m.in. z produkcji filmów reklamowych dla Link4 czy mBanku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Pracownia_EB to agencja konsultingowa zajmująca się doradztwem oraz realizacją projektów w zakresie budowania marki pracodawcy, która działa w ramach firmy GoldenLine, należącej do Grupy Agora. Pracownia EB tworzy strategie employer brandingowe i realizuje kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego. Specjalizuje się w działaniach digitalowych – jej projekty wygrywają konkursy na najlepsze materiały rekrutacyjne, strony kariery, wideo i kampanie w mediach społecznościowych. W gronie klientów Pracowni_EB są najwięksi pracodawcy w Polsce oraz globalne marki działające w różnych branżach – od telekomunikacji i IT, aż po retail i produkcję. Z agencją współpracowały m.in. Arla GSS, Budimex, IKEA, Orange, Samsung R&D Institute Poland, Mediamarkt Polska czy Oney.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764