logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” cyfrowo, w formacie skrojonym pod urządzenia mobilne

  PR 08.05.2020, przeczytano 776 razy
ilustracjastrzałka

W piątek o 15:00 udostępniony zostanie zerowy numer cyfrowego tygodnika „Wprost”. I tak będzie co tydzień.  W każdy piątek w e-Wprost czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia.  Tytuł nie ma jeszcze redaktora naczelnego i zarządzany jest przez kolegium redakcyjne.  Redaktorem prowadzącym wydanie jest Szymon Krawiec.  Autorem okładki numeru zero jest utalentowany i wielokrotnie nagradzany grafik, Paweł Kuczyński (ur. 1976 r.), mieszkający w Szczecinie absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu.  Layout wydania został przygotowany tradycyjnie przez studio graficzne Wprost, które w związku ze zmianami w wydawnictwie, rozpoczyna samodzielne świadczenie usług na rynku wydawniczym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-cyfrowo%2C-w-formacie-skrojonym-pod-urzadzenia-mobilne,386942,artykul.html

- Jest nadzieja.  Taki tytuł wybraliśmy na okładkę i jako wiodący temat inauguracyjnego numeru cyfrowego „Wprost”.  Maseczka, ikona obecnej sytuacji, która staje się żaglem łodzi to alegoria zmiany, którą pandemia wywołała w całym świecie.  My patrzymy na tę zmianę z nadzieją. Piszemy o tym w numerze. Polecam wywiad Małgorzaty Fiejdasz – Kaczyńskiej, której stoicka rozmowa z filozofem Tomaszem Mazurem daje nam nadzieję, że z wirusem poradzimy sobie lepiej niż inni, bo Polacy walkę o przetrwanie mają w genach.  - zapowiada nowy numer Wprost Szymon Krawiec.

Do czytelników zwrócił się we wstępniaku wydawca Michał M. Lisiecki, pisząc między innymi:

- Dziś oddajemy w Wasze ręce zerowy numer cyfrowego „Wprost”, piątkowej popołudniówki w formacie tworzonym zgodnie z filozofią #MobileFirst, tj.  przystosowanym do wygodnego czytania na ekranie Waszych mobilnych urządzeń.  To początek nowego #CyfrowegoŚwiataWprost. Etapami będziemy wdrażać najnowsze technologie i nowe rozwiązania, dzięki którym będziemy dostosowywać nasz tytuł do Waszych oczekiwań, zainteresowań i preferencji.  Niedawny awans do pierwszej dwudziestki wydawców internetowych w Polsce mobilizuje. Ruszamy z nową energią, by każdego dnia wyposażać Was w oręż rzetelnej informacji, różnorodnych opinii, zawsze opartych na faktach opisów rzeczywistości, inspirujących porad oraz przykładów dobrego życia. Tworzymy treści dla ludzi otwartych na dynamicznie zmieniający się świat, poszukujących odpowiedzi na trudne pytania. Będziemy stale rozwijać i tworzyć nowoczesną, cyfrową platformę “W.” realizując dla Was misję zawartą w naszym credo: Tylko prawda jest ciekawa. Zawsze będziemy opisywać ją wprost.

Cyfrowe „Wprost” będzie dostępne na prenumerata.wprost.pl oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.  Cena regularna e-Wprost to 10 złotych, ale numer zerowy będzie dostępny za darmo po zarejestrowaniu się na prenumerata.wprost.pl i z 50% upustem w e-kioskach.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Myślę sobie, pobiorę, zobaczę co im wyszło...
Ale nie, nie da się po prostu udostępnić, trzeba maksymalnie skomplikować proces pobierania rejestracją.

Zatem nie zobaczę. I nie pomyślę, by pomyśleć kiedykolwiek o zobaczeniu.

avatar użytkownika
,

I w dodatku nie dopłacili Ci za chęć pobrania...?  

,

Jeśli ktoś udostępnia coś, a w zamian chce moje dane, to znaczy, że to nie jest "za darmo".

A skoro już na starcie mnie okłamuje, to nie ma znaczenia co będzie dalej.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie doplatili. Portugalczycy?  

Najnowsze w tym dziale

Premiera serwisu telewizji Hiway
Firma INEA stworzyła nowy serwis contentowy hiway.pl uatrakcyjniając tym samym produkt telewizji HIWAY, którą posiada w swoim portfolio.
Dziennik „Sport” zmienia właściciela
Zgodnie z zapowiedzią Gremi Media SA do końca listopada br. kończy wydawanie katowickiego dziennika „Sport”. Spółka podjęła decyzję o sprzedaży tytułu, a umowa z nowym właścicielem została sfinalizowana 24 listopada br.
Mrozu kolejnym prowadzącym program „RMF FM w trasie”
Mrozu audycję „RMF FM w trasie” będzie prowadził od 2 grudnia w cztery kolejne soboty w godz. 15-17.
„Stan wyjątkowy” z Nagrodą Publiczności w konkursie Podcast Roku 2023
W sobotę, 25 listopada przyznano nagrody w konkursie Podcast Roku. „Stan wyjątkowy” autorstwa Andrzeja Stankiewicza, Kamila Dziubki, Dominiki Długosz oraz Renaty Grochal otrzymał Nagrodę Publiczności zdobywając rekordową liczbę głosów.
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu
Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764