logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” skończył 35 lat

  PR 06.12.2017, przeczytano 855 razy

35 lat temu, 5 grudnia 1982 r. w Poznaniu ukazał się pierwszy numer tygodnika „Wprost”. Z okazji urodzin można kupić prenumeratę e-wydań „Wprost” z 35- procentowym upustem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-skonczyl-35-lat,34756,artykul.html

- Nie chcemy składać deklaracji bez pokrycia. Naszą postawę, nasze dążenia i ambicje będzie dokumentował każdy kolejny numer pisma. Jedno możemy obiecać naszym Czytelnikom: może to nam się czasem nie udawać, ale zawsze będziemy się starać pisać wprost - deklarował na wstępie zespół tygodnika pod kierownictwem Janusza Przybysza.

Te słowa do dzisiaj pozostają credo tygodnika kierowanego przez Jacka Pochłopienia i są wyznacznikiem tego, co dla redakcji „Wprost” jest naprawdę ważne. - Chcemy tworzyć w przestrzeni medialnej miejsce wolne od wojny polsko-polskiej i podziałów plemiennych, aby wrócić do podstaw dziennikarstwa i zajmować się sprawami ważnymi społecznie, aby występować w dobrze pojętym interesie społecznym – mówił Pochłopień, obejmując funkcję redaktora naczelnego.

Na łamach tygodnika swoje felietony publikują m.in. Ryszard Czarnecki i Jan Rokita, ale także Magdalena Środa i Ewa Wanat. Swoje miejsca mają tu również Waldemar Skrzypczak, Paweł Kowal, Jan Śpiewak, Jan Wróbel i Michał Witkowski.

O swoim jubileuszu tygodnik przypomina od blisko dwóch miesięcy, publikując na łamach wybrane najciekawsze materiały z historycznych wydań. M.im. w bieżącym numerze można znaleźć wywiad z Adamem Małyszem z… 1996 r.

Od 1989 r. „Wprost” jest tygodnikiem ogólnopolskim. Od 1990 r. na łamach „Wprost” ukazuje się lista najbogatszych Polaków. Od 1991 r. redakcja wybiera Człowieka Roku.  W 1995 r. jako jeden z pierwszych tytułów prasowych uruchomił własny serwis internetowy – Wprost.pl.

Od 2010 r. wydawcą „Wprost” jest PMPG Polskie Media. To notowana na GPW spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca tygodnika „Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764