logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” z największym wzrostem sprzedaży w kwietniu

  PR 22.06.2017, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

O 16,79 proc. wzrosła w kwietniu sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost”. To największy wzrost w grupie tygodników w porównaniu do marca. W kwietniu wzrosła również sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy”. Na wysokim poziomie utrzymują się również statystyki serwisów internetowych grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-z-najwiekszym-wzrostem-sprzedazy-w-kwietniu,32890,artykul.html

Według danych za kwiecień 2017 r. opublikowanych przez ZKDP, rozpowszechnienie płatne razem „Wprost” wyniosło 89 023 egzemplarze i było o 3 proc. wyższe niż w marcu. O 3 proc wzrosło również rozpowszechnienie tygodnika „Do Rzeczy”, które wynosiło 54 114 egzemplarzy.

Tygodniki PMPG są dostępne w:

  • największych sieciach dystrybucji prasy: Ruch, HDS, Kolporter, salony Empik
  • w prenumeracie kolporterskiej i wydawniczej
  • alternatywnych sieciach dystrybucji prasy m.in. w restauracjach, hotelach, na lotniskach, w ekskluzywnych punktach usługowych
  • jako e-wydanie – na komputerach osobistych, tabletach i telefonach komórkowych poprzez strony ewydanie.wprost.pl i ewydanie.dorzeczy.pl oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej.
  • w aplikacjach mobilnych dostępnych w AppStore i Google Play oraz w systemie Publico24.


W sumie tygodniki PMPG w formie wydań drukowanych oraz cyfrowych docierają do ponad 220 000 czytelników (tygodnik czyta średnio więcej niż jedna osoba).

W kwietniu również na wysokim poziomie utrzymywały się statystki serwisów wydawanych przez grupę PMPG.  Ponad trzykrotnie wyższa od ubiegłorocznej jest liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła prawie czterokrotnie, do poziomu 4 mln. Również trzykrotnie dłuższy jest czas spędzany przez internautów na stronie DoRzeczy.pl. Użytkownicy znajdują tam newsy, gorące komentarze do aktualnych wydarzeń oraz felietony publicystów tygodnika, m.in. Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semkę, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Piotra Zychowicza.

Dwukrotny wzrost w stosunku do kwietnia 2016 r. odnotował w tym roku serwis Wprost.pl, którego liczba użytkowników rok do roku wzrosła o ponad 30 proc., do ponad 2 milionów, a liczba odsłon – do blisko 6 mln.

Rosnące zasięgi mediów grupy PMPG to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.   

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził 105 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 000 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje prawie 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 41 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 23 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma 189 tys. fanów na FB i ponad 442 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 14 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 220 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 350 000 fanów na Facebooku
  • 515 000 obserwujących na Twitterze
  • 3 000 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 11 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764