logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” zmienia model zarządzania redakcją.

  PR 31.12.2021, przeczytano 673 razy

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. informuje, że z dniem 31 grudnia 2021 roku, Michał Chabas, Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny dotychczas za rozwój produktów mediowych PMPG dodatkowo obejmie operacyjne zarządzanie pracami redakcji „Wprost”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-zmienia-model-zarzadzania-redakcja.,394283,artykul.html

Jednocześnie, zarząd PMPG podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Robertem Felusiem w charakterze Redaktora Naczelnego "Wprost" z dniem 30 grudnia 2021 roku.

Intencją zarządu i właściciela spółki PMPG Polskie Media S.A. jest dalszy intensywny rozwój wprost.pl i ugruntowanie jego pozycji lidera opinii w świecie cyfrowym. Wdrażane zmiany mają na celu poszerzenie zasięgów serwisu poprzez wzmocnienie redakcji i roli redaktorów prowadzących serwisy wertykalne oraz rozbudowę treści premium w modelu subskrypcyjnym.

„Zmierzamy w kierunku płaskiej, nowoczesnej struktury organizacyjnej z silnymi redaktorami prowadzącymi odpowiedzialnymi za rozwój powierzonego obszaru. Inspiracją są dla nas globalni liderzy rynku wydawnictw cyfrowych.” – komentuje Katarzyna Gintrowska Prezes Zarządu PMPG Polskie Media S.A. -„Bardzo dziękuję panu Robertowi Felusiowi za wkład w rozwój i wsparcie procesów transformacji „Wprost” do pełnej wersji cyfrowej”.

Michał Chabas współpracę z PMPG podjął w październiku 2021 roku w roli Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój produktów mediowych WPROST i Do Rzeczy. Wcześniej odpowiadał między innymi za wyniki Strony Głównej, Sportowych Faktów, O2.pl i Wiadomości w firmie Wirtualna Polska Media S.A. ściśle współpracując z redakcjami.

W marcu 2020 roku ukazał się ostatni numer papierowego wydania tygodnika WPROST. Dziś serwis wprost.pl to lider wśród mediów opiniotwórczych, który może pochwalić się 7,4 mln realnych użytkowników (źródło: Mediapanel/Gemius, listopad 2021) i stabilną, silną pozycją wśród mediów cyfrowych.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764