logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost” zmienia model zarządzania redakcją.

  PR 31.12.2021, przeczytano 305 razy

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. informuje, że z dniem 31 grudnia 2021 roku, Michał Chabas, Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny dotychczas za rozwój produktów mediowych PMPG dodatkowo obejmie operacyjne zarządzanie pracami redakcji „Wprost”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wprost_-zmienia-model-zarzadzania-redakcja.,394283,artykul.html

Jednocześnie, zarząd PMPG podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Robertem Felusiem w charakterze Redaktora Naczelnego "Wprost" z dniem 30 grudnia 2021 roku.

Intencją zarządu i właściciela spółki PMPG Polskie Media S.A. jest dalszy intensywny rozwój wprost.pl i ugruntowanie jego pozycji lidera opinii w świecie cyfrowym. Wdrażane zmiany mają na celu poszerzenie zasięgów serwisu poprzez wzmocnienie redakcji i roli redaktorów prowadzących serwisy wertykalne oraz rozbudowę treści premium w modelu subskrypcyjnym.

„Zmierzamy w kierunku płaskiej, nowoczesnej struktury organizacyjnej z silnymi redaktorami prowadzącymi odpowiedzialnymi za rozwój powierzonego obszaru. Inspiracją są dla nas globalni liderzy rynku wydawnictw cyfrowych.” – komentuje Katarzyna Gintrowska Prezes Zarządu PMPG Polskie Media S.A. -„Bardzo dziękuję panu Robertowi Felusiowi za wkład w rozwój i wsparcie procesów transformacji „Wprost” do pełnej wersji cyfrowej”.

Michał Chabas współpracę z PMPG podjął w październiku 2021 roku w roli Dyrektora Zarządzającego odpowiedzialnego za rozwój produktów mediowych WPROST i Do Rzeczy. Wcześniej odpowiadał między innymi za wyniki Strony Głównej, Sportowych Faktów, O2.pl i Wiadomości w firmie Wirtualna Polska Media S.A. ściśle współpracując z redakcjami.

W marcu 2020 roku ukazał się ostatni numer papierowego wydania tygodnika WPROST. Dziś serwis wprost.pl to lider wśród mediów opiniotwórczych, który może pochwalić się 7,4 mln realnych użytkowników (źródło: Mediapanel/Gemius, listopad 2021) i stabilną, silną pozycją wśród mediów cyfrowych.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764