logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wsieci” przegrał proces z Moniką Olejnik, tygodnik ma przeprosić

   12.02.2016, przeczytano 784 razy

Tygodnik "wSieci" musi przeprosić Monikę Olejnik za artykuł z 2013 roku, w którym pisało o "goebbelsowskich propagandystach" i umieściło przy artykule zdjęcie z programu "Kropka nad i", którego prowadzącą jest dziennikarka. W samym tekście nazwisko Olejnik nie zostało wymienione. Wydawca tygodnika zamierza złożyć apelację od wyroku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wsieci_-przegral-proces-z-monika-olejnik%2C-tygodnik-ma-przeprosic,27469,artykul.html

Monika Olejnik wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych tygodnikowi i jego wydawcy. Trzy lata temu pismo kierowane przez Jacka Karnowskiego zamieściło kadr z programu "Kropka nad i" przy artykule "Brunatne pióra", w którym pisało o dziennikarzach jako o "goebbelsowskich propagandystach" atakujących Kościół Katolicki. Samo nazwisko dziennikarki w tekście nie padło.

Tygodnik "wSieci" oraz jego wydawca na mocy wyroku musi przeprosić Monikę Olejnik na pierwszej stronie swojego pisma. Przeprosiny mają pojawić się również w "Gazecie Wyborczej", a także kwota 25 tys. zł trafić ma na cel charytatywny wskazany przez powoda. Jacek Karnowski zapowiedział już złożenie apelacji od wyroku sądu.

- Zdecydowanie nie zgadzamy się z tym wyrokiem. Uważamy, że Pani Monika Wasowska jest osobą publiczną i musi się liczyć z krytyką, nawet jeśli odbiera ją jako nadmierną. Dziwimy się, że sąd odrzucił wszystkie niemal argumenty naszych pełnomocników prawnych. Liczymy, że sąd apelacyjny zmieni ten wyrok - czytamy na wPolityce.pl.

bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

Dodatkowe informacje:

fot. YouTube

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764