logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

  PR 14.11.2022, przeczytano 326 razy
ilustracja

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już w połowie listopada (14.11) rusza z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirować będą Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wszyscy-lubia-maslo-laciate_-w-nowej-kampanii-sm-mlekpol,397963,artykul.html

Masło Łaciate to produkt, który na rodzimym rynku gości od lat. Dzięki wyjątkowej jakości oraz walorom smakowym zdobyło ono szerokie uznanie wśród konsumentów, stając się często pierwszym wyborem w swojej kategorii. Nieważne, czy zaczynasz chleb od „piętki”, czy od środka, czy stawiasz w kuchni pierwsze kroki, czy jesteś już doświadczonym kucharzem, nie ma też znaczenia, czy wolisz ciasta, czy słone przekąski – masło Łaciate zawsze znajdzie zastosowanie w twoim domu, a ty zawsze będziesz mógł cieszyć się jego niepowtarzalnym smakiem. Bo masło Łaciate lubią po prostu wszyscy.

- W nadchodzącej kampanii zwrócimy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” konsumenci zobaczą spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywać się będzie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację w TV wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764