logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica

  PR 02.12.2022, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wszystkiego-najlepszego.-z-piatnicy%2C-no-bo-skad_-%E2%80%93-swiateczna-kampania-osm-piatnica,398223,artykul.html

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na najwyższej jakości produkty z Piątnicy, które doskonale sprawdzają się w okresie świątecznych przygotowań. Dzieląc się z bliskimi życzeniami wszystkiego co najlepsze, warto bowiem zadbać, by na stole zagościło to, co najlepsze.

Produkty z Piątnicy powstają z najlepszego mleka, co gwarantuje ich wyśmienity smak i wysoką jakość, dlatego idealnie sprawdzą się do przygotowania świątecznych dań i wypieków.

W świątecznej komunikacji Piątnicy ukazane są ponadczasowe wartości, o których warto pamiętać i je pielęgnować – rodzinne więzi oraz przywiązanie do tradycji. Ciepły, serdeczny i rodzinny spot z pewnością zwróci uwagę konsumentów, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po produkty z Piątnicy. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764