logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wszystko 50% taniej” – Vectra z jesienną kampanią wspierającą sprzedaż

  PR 08.10.2019, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Vectra, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż. Klienci przez cztery pierwsze miesiące zapłacą za usługi 50% ceny. Za przygotowanie kampanii odpowiada Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wszystko-50procent-taniej_-%E2%80%93-vectra-z-jesienna--kampania-wspierajaca-sprzedaz,384263,artykul.html

Działania prowadzone są w kanałach ATL, BTL i online. Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach, a komunikację OOH można zobaczyć na billboardach oraz na nośnikach w komunikacji miejskiej – w autobusach i warszawskim metrze. Częścią kampanii jest również komunikacja POS w placówkach Vectry. Działania ATL i BTL uzupełnia komunikacja w kanałach digital i w social mediach.

Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) z którą Vectra przedłużyła współpracę. Isobar odpowiada za działania komunikacyjne Vectry od maja 2017 r. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii oraz wsparcia w działaniach marketingowych we wszystkich kanałach.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764