logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wszystko dla wygody”: lodówki Samsung i ich wyjątkowe technologie w kampanii marki

  PR 13.07.2021, przeczytano 862 razy

„Wszystko dla wygody” to nie tylko hasło kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają pomagać użytkownikom w codziennych obowiązkach. W najnowszej kampanii marka prezentuje szerokie portfolio lodówek cenionych za wyjątkowe funkcje, zastosowane udogodnienia, design oraz możliwości w zakresie personalizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wszystko-dla-wygody_%3A-lodowki-samsung-i-ich-wyjatkowe-technologie-w-kampanii-marki,392257,artykul.html

Celem kampanii jest pokazanie różnorodności modeli lodówek Samsung, pośród których zarówno single, pary, jak i rodziny z dziećmi, znajdą idealną propozycję dla siebie. Bespoke zapewnia niespotykaną dotąd możliwość personalizacji, zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i przestrzeni do przechowywania, a także łączenia w moduły i rozbudowy urządzenia z czasem, gdy zwiększają się potrzeby domowników. Family Hub, z dużym ekranem w drzwiach i modułem wi-fi, to unikalne urządzenie, które ułatwia zarządzanie domowymi obowiązkami i komunikację z innymi członkami rodziny. Modele lodówek, będących bohaterami kampanii, dostępne są w opcjach Side-by-side, Multidoor, Combi lub z dolnym zamrażalnikiem. Łączy je wysoka energooszczędność, co jest cechą szczególnie ważną dla osób dbających o środowisko naturalne, funkcjonalność oraz, zgodnie z przesłaniem kampanii, doskonała wygoda użytkowania.

Duża przestrzeń w lodówce to zasługa technologii SpaceMax, która dzięki zwiększeniu wydajności systemu izolacyjnego umożliwiła zredukowanie grubości ścianek urządzenia pozostawiając więcej miejsca na produkty spożywcze. Specjalne strefy do przechowywania żywności, w tym komora Optimal Fresh+ i szuflada o wysokim poziomie wilgotności Humidity Fresh+, zapewniają idealne warunki do przechowywania żywności wydłużając jej świeżość. Technologia Cool Select+, dostępna w wybranych modealach, pozwala na zmianę zamrażalnika w chłodziarkę i odwrotnie. Lodówki Samsung wyposażone są także w system No Frost, dzięki któremu możemy zapomnieć o rozmrażaniu, a także w energooszczędny i cichy kompresor Digital Inverter.

Działania kampanijne dla kategorii lodówek obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.

Za komunikację kampanii odpowiadają VMLY&R oraz d*fusion communication, a za kreacje agencja reklamowa Leo Burnett. Zakup mediów koordynuje dom mediowy Starcom.

Źródło: d*fusion communication

www.dfusion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764