logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wybierz własny kierunek” - kampania wprowadzająca Mitsubishi Eclipse Cross na rynek

  PR 20.04.2018, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek zupełnie nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wybierz-wlasny-kierunek_---kampania-wprowadzajaca-mitsubishi-eclipse-cross-na-rynek,36224,artykul.html

Nowe Mitsubishi Eclipse Cross, wyróżnia się sportową linią SUV-a coupe, znakomitymi osiągami, wyjątkową precyzją prowadzenia i bezpieczeństwem gwarantowanym przez układ kontroli napędu na 4 koła S-AWC. Nowy SUV oferuje ciche, komfortowe i świetnie rozplanowane wnętrze z panoramicznym, otwieranym dachem oraz innowacyjnymi układami sterowania i łączności.

- Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy mają odwagę, by się wyróżniać, doceniając ekstrawagancki charakter i sportową sylwetkę Mitsubishi Eclipse Cross. Przekaz ma na celu przedstawienie nowego modelu i zbudowanie jego wizerunku w oparciu o kluczowe cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi, jakimi są emocje, sportowy charakter i dynamika w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem - komentuje Łukasz Wójcik dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi Eclipse Cross została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii była zaproszeniem klientów na Dni Otwarte, gdzie ten zupełnie nowy model miał swój rynkowy debiut. Firma na tę okazję przygotowała spot 15’’ emitowany w telewizji i radio. Drugi etap ma budować świadomość nowego modelu, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystuje spoty 30’’ emitowane w TV, radiostacjach, VOD oraz YouTube.

Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasie i radio. Ponadto marka uruchomiła innowacyjną stronę www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross z konfiguratorem , który wykorzystuje format 360 stopni.

Kampania „Wybierz własny kierunek”, bazująca na ogólnoświatowym, wyróżniającym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.

Źródło: Mitsubishi Motors

www.mitsubishi-motors.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764