Pod hasłem „Wybierz własny kierunek” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek zupełnie nowy model SUV coupe - Mitsubishi Eclipse Cross. Działania reklamowe mają na celu zbudowanie świadomości nowego modelu, poinformowanie klientów o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowy model reklamowany jest za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, prasy, radia oraz internetu wraz z urządzeniami mobilnymi i kanałami social media.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross, wyróżnia się sportową linią SUV-a coupe, znakomitymi osiągami, wyjątkową precyzją prowadzenia i bezpieczeństwem gwarantowanym przez układ kontroli napędu na 4 koła S-AWC. Nowy SUV oferuje ciche, komfortowe i świetnie rozplanowane wnętrze z panoramicznym, otwieranym dachem oraz innowacyjnymi układami sterowania i łączności.
- Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy mają odwagę, by się wyróżniać, doceniając ekstrawagancki charakter i sportową sylwetkę Mitsubishi Eclipse Cross. Przekaz ma na celu przedstawienie nowego modelu i zbudowanie jego wizerunku w oparciu o kluczowe cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi, jakimi są emocje, sportowy charakter i dynamika w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem - komentuje Łukasz Wójcik dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi Eclipse Cross została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii była zaproszeniem klientów na Dni Otwarte, gdzie ten zupełnie nowy model miał swój rynkowy debiut. Firma na tę okazję przygotowała spot 15’’ emitowany w telewizji i radio. Drugi etap ma budować świadomość nowego modelu, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania zasadnicza wykorzystuje spoty 30’’ emitowane w TV, radiostacjach, VOD oraz YouTube.
Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także prasie i radio. Ponadto marka uruchomiła innowacyjną stronę www.mitsubishi.pl/samochody/eclipse-cross z konfiguratorem , który wykorzystuje format 360 stopni.
Kampania „Wybierz własny kierunek”, bazująca na ogólnoświatowym, wyróżniającym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Schulz, Bluerank, Digital Sunset i Kalicińscy.com.
Źródło: Mitsubishi Motors