logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wybitna Loteria” z Oranżadą Hellena

  PR 09.06.2024, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

3 czerwca br. rozpoczęła się „Wybitna Loteria” konsumencka zorganizowana przez markę Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Uczestnicy zabawy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiata 500. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. W roli ambasadora marki ponownie możemy zobaczyć Kubę Wojewódzkiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wybitna-loteria_-z-oranzada-hellena,404542,artykul.html

„Wybitna Loteria” konsumencka, która rozpoczęła się 3 czerwca potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny format Oranżady Hellena i zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki i walizki, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale – czerwony Fiat 500. 

- „Wybitna Loteria” konsumencka Oranżady Hellena to kolejny, niezwykle ważny element kampanii „Do wybitnych świat należy”. Od marca br. w telewizji i na platformach VOD emitowany jest spot „WYBITNA BEZ CUKRU”. W maju ruszyliśmy z działaniami OOH – w wielu miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy oraz animacje na nośnikach LED. Natomiast latem - w lipcu i w sierpniu, ze względu na wzmożony ruch turystyczny, wybraliśmy miejsca ekspozycji przy atrakcyjnych trasach wyjazdowych i autostradach. Ambasadorem marki od wielu lat jest Kuba Wojewódzki, który w charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla osiągnięcia rodaków, w tym Oranżadę Hellena Zero Cukru – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Aktywacja będzie szeroko komunikowana w telewizji i mediach społecznościowych. W sklepach zaplanowano specjalne ekspozycje i dodatkowe materiały POS. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie wybitnaloteria.pl.

Za całościową strategię marki odpowiada Magdalena Koszela - Marketing Manager w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację loterii przygotowuje SMOLAR AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA. Zakup mediów powierzono Initiative Poland. Realizacją spotu oraz działaniami promocyjnymi zajmuje się agencja LoveBrands Group. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764