logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wybitna Loteria” z Oranżadą Hellena

  PR 09.06.2024, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

3 czerwca br. rozpoczęła się „Wybitna Loteria” konsumencka zorganizowana przez markę Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Uczestnicy zabawy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiata 500. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. W roli ambasadora marki ponownie możemy zobaczyć Kubę Wojewódzkiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wybitna-loteria_-z-oranzada-hellena,404542,artykul.html

„Wybitna Loteria” konsumencka, która rozpoczęła się 3 czerwca potrwa do końca miesiąca. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolny format Oranżady Hellena i zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl. Codziennie na zwycięzców czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki i walizki, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale – czerwony Fiat 500. 

- „Wybitna Loteria” konsumencka Oranżady Hellena to kolejny, niezwykle ważny element kampanii „Do wybitnych świat należy”. Od marca br. w telewizji i na platformach VOD emitowany jest spot „WYBITNA BEZ CUKRU”. W maju ruszyliśmy z działaniami OOH – w wielu miastach Polski pojawiły się wielkoformatowe reklamy oraz animacje na nośnikach LED. Natomiast latem - w lipcu i w sierpniu, ze względu na wzmożony ruch turystyczny, wybraliśmy miejsca ekspozycji przy atrakcyjnych trasach wyjazdowych i autostradach. Ambasadorem marki od wielu lat jest Kuba Wojewódzki, który w charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla osiągnięcia rodaków, w tym Oranżadę Hellena Zero Cukru – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Aktywacja będzie szeroko komunikowana w telewizji i mediach społecznościowych. W sklepach zaplanowano specjalne ekspozycje i dodatkowe materiały POS. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie wybitnaloteria.pl.

Za całościową strategię marki odpowiada Magdalena Koszela - Marketing Manager w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację loterii przygotowuje SMOLAR AGENCJA PROMOCYJNO REKLAMOWA. Zakup mediów powierzono Initiative Poland. Realizacją spotu oraz działaniami promocyjnymi zajmuje się agencja LoveBrands Group. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Źródło: Colian

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764