logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku

  PR 22.06.2018, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer „Wysokich Obcasów” i dodatek z tekstami z „The Wall Street Journal”. To w sumie 116 stron do czytania podczas weekendu lub najbliższego urlopu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza-na-poczatek-lata_-%E2%80%93-mnostwo-czytania-na-najdluzsze-dni-w-roku,36997,artykul.html

W specjalnym numerze „Magazynu Świątecznego” czytelnicy znajdą m.in. reportaż Ludmiły Anannikovej o tym, dlaczego Polacy chcą krócej pracować i czy to realne, żeby wychodzić do domu po 7 godzinach. W wydaniu Leszek Kostrzewski sprawdza, czy zmiana poglądów politycznych niszczy przyjaźnie, a Paweł T. Felis pisze o tym, czy Tomasz Kot po sukcesie „Zimnej wojny” zacznie grać w międzynarodowych produkcjach. W numerze znajdzie się także rozmowa z niemieckim filozofem Jürgenem Habermasem, która ukazała się w maju w "El País", artykuł Janusza Rudnickiego o odnalezionym dzienniku Gustawa Herlinga-Grudzińskiego, tekst Agnieszki Kublik o przemianie Krzysztofa Ziemca oraz fragmenty „Żywego ducha” – najnowszej książki Jerzego Pilcha. W cyklu „Wyborcza Classic” do przeczytania będzie reportaż Lidii Ostałowskiej o Joannie Kulmowej.

Do sobotniego wydania „Gazety Wyborczej” dołączony będzie także wyjątkowy wakacyjny przewodnik – „Co Jest Grane Latem”, w którym redakcja Co Jest Grane 24 podpowie, na jakie festiwale warto wybrać się z dziećmi, gdzie szukać sztuki w plenerze i które kulinarne trendy będą najpopularniejsze. W dodatku piosenkarka Monika Brodka zdradzi, jak gra się na festiwalach, a aktorka Juliette Binoche opowie o kobietach z przyszłością.

W najnowszym numerze „Wysokich Obcasów” rozmowa z Pauliną Młynarską rozpoczyna akcję „Dziewczyny w podróży” – cykl redakcyjny, w ramach którego redakcja tygodnika i miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” inspiruje kobiety do podróżowania. Dodatkowo, w numerze Agnieszka Jucewicz rozmawia z Clémentine Beauvais, autorką książki „Pasztety, do boju!”, w cyklu „Kurs skutecznego działania” – Krzysztof Brejza, poseł PO, opowiada jak pracować na 150%, a w cyklu „Porozmawiaj z dzieckiem” terapeutka dzieci i młodzieży wyjaśnia, jak wytłumaczyć dzieciom rozstanie rodziców.

W dodatku „The Wall Street Journal” czytelnicy „Gazety Wyborczej” przeczytają m.in. artykuły o tym, kto stoi za rewolucją kulinarną w Japonii i jak działa mózg artysty, a także dowiedzą się dlaczego elektryczne hulajnogi podbiły Kalifornię i których inwestycji żałuje Arnold Schwarzenegger

Cena „Wyborczej na Początek Lata" to 7,99 zł.

Wydanie wspiera autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach, w serwisach Wyborcza.pl oraz promocja na ekranach w warszawskich tramwajach i na ekranach Platform Chanel, w radiu (Radio TOK FM, Radio Pogoda, RMF FM, RMF Classic, Radio Kolor, Radio Chilli Zet, Meloradio) i w internecie (Facebook, YouTube, sieć Google).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764