logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” i Toyota przywracają dzieciom uśmiech

  PR 05.06.2023, przeczytano 337 razy

Już po raz 18. “Wyborcza” w partnerstwie z Toyota Central Europe – Polska wspiera dzieci, przekazując wpływy z reklam na cele charytatywne. 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka ruszy też akcja “Przywróćmy dzieciom uśmiech”, która skupia się na sposobach poprawiania dobrostanu najmłodszych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_%2C-_wysokie-obcasy_-i-toyota-przywracaja-dzieciom-usmiech,400275,artykul.html

“Przywróćmy dzieciom uśmiech” to całomiesięczny projekt, na który złoży się cykl artykułów publikowanych w “Gazecie Wyborczej”, “Wysokich Obcasach”, na Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl.  

Dniem startu i ważnym momentem akcji, która powstaje dzięki współpracy zespołu dziennika i Toyota Central Europe – Polska, był 1 czerwca - Dzień Dziecka, kiedy to na okładce “Wyborczej” zagości niestandardowa, zawierająca życzenia dla dzieci reklama Toyoty.

Środki z kampanii zostaną przekazane fundacji Słonie na Balkonie, pomagającej dzieciom w kryzysach psychicznych i prowadzącej terapię traum.

Oprócz tego redakcja - w ramach akcji “Przywróćmy dzieciom uśmiech” - wraz z ekspertami odpowie między innymi na pytania: jak zbudować otwartą i empatyczną relację z naszym dzieckiem; jak wychwycić pierwsze sygnały kryzysu psychicznego; jakie cechy powinni wykształcić w sobie wpierający rodzice, opiekunowie czy dziadkowie; czy dorośli rozumieją język dzieci; jak wspierać rozwój talentów dziecka oraz z jakimi problemami mierzą się dziś najmłodsi.

Cykl publikacji otworzy tekst, w którym redakcja wskazuje, jak ważnym tematem jest kryzys psychiczny dzieci i dlaczego podejmuje akcję "Przywróćmy dzieciom uśmiech"". Projekt potrwa do końca czerwca 2023 r.

W poprzednich latach środki zebrane w ramach akcji „Wyborczej” z Toyota Central Europe – Polska pomogły małym podopiecznym m.in. Fundacji Herosi, Fundacji Gajusz, Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą, Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – Łupkowa, Fundacji Pomóż Im na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenia Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkiego Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk Nadziei, Fundacji Niesiemy Nadzieję z Poznania oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Słabowidzącej w Lublinie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764