logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” wspierają Ogólnopolski Strajk Kobiet

  PR 30.10.2020, przeczytano 360 razy

„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-i-_wysokie-obcasy_-wspieraja-ogolnopolski-strajk-kobiet,389000,artykul.html

Dla zespołu „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” trwający ogólnopolski strajk kobiet jest tematem priorytetowym. Codziennie na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl publikowane są artykuły, wywiady i relacje wideo dotyczące konsekwencji zaostrzenia prawa aborcyjnego, zakazującego usunięcia ciąży z powodu ciężkiego czy nieodwracalnego upośledzenia płodu. W ramach wsparcia redakcje zainicjowały akcję „Wesprzyj #Wypierdalać”, której celem jest pomoc finansowa dla Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.

- „Gazeta Wyborcza” od samego początku stała po stronie praw człowieka. Przez ostatnie lata wspieraliśmy rodziny niepełnosprawnych, nauczycieli, sędziów, wszystkich prześladowanych przez opresyjną władzę PiS. Dziś również bez wahania stajemy po stronie praw człowieka i relacjonujemy bezprecedensowe wydarzenia w całym kraju, a czytelnicy mogą okazać swoje wsparcie protestującym kupując specjalną prenumeratę z wiadomym hasłem na W. Przez pierwsze godziny od uruchomienia oferty odpowiedziało na nią już kilka tysięcy osób, ich wpłaty przekażemy Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”

Inicjatywa „Gazety Wyborczej” wspierająca Ogólnopolski Strajk Kobiet trwa od 28 października br. Internauci mogą zamówić specjalną prenumeratę cyfrową dziennika w ramach oferty autoodnawialnej lub w formie cegiełki na miesiąc, kwartał lub rok. W ramach subskrypcji nowi czytelnicy otrzymają dostęp do treści Wyborcza.pl, w tym pełny dostęp do serwisu Wysokieobcasy.pl. Natomiast stali czytelnicy mogą włączyć się do akcji płacąc za kolejną prenumeratę bądź przekazać informację i link Wyborcza.pl/strajk znajomym. Prenumeratę solidarnościową można zamawiać na stronie: wyborcza.pl/strajk.

Cały przychód ze sprzedaży subskrypcji zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich protestach.

Prócz tego, 29 października br. redakcja „Gazety Wyborczej” dołączyła do papierowego wydania dziennika plakat Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Grafiki do pobrania i wydrukowania, które można zabrać ze sobą na protesty, wywiesić w oknach lub udostępnić w mediach społecznościowych przygotowała również redakcja „Wysokich Obcasów”. Można je znaleźć można w serwisie Wysokieobcasy.pl tutaj.  

Ponadto redakcja serwisu Wyborcza.pl cały czas prowadzi relacje na żywo ze strajków. Reporterzy i dziennikarze „Gazety Wyborczej" zbierają w niej najnowsze informacje z Warszawy oraz innych miast Polski w których odbywają się protesty.

Wsparcie strajku kobiet to kolejny przykład działań, które „Gazeta Wyborcza” podejmuje bądź wspiera na rzecz wolności i ochrony praw człowieka. Przykładami takich działań są m.in. przekazanie 200 tys. zł przychodów ze sprzedaży cyfrowej subskrypcji Wyborcza.pl na wsparcie komitetu społecznego „Wspieram nauczycieli” w październiku 2019 r. Prócz tego w sierpniu br. redakcja wspierała społeczność LGBT w trakcie trwania protestów czy solidaryzowała się z Białorusią w trakcie strajków odbywających się po budzących kontrowersje wyborach prezydenckich. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyły „Migotki w 4fun Kids” – pasmo z teledyskami dla dzieci niesłyszących
W styczniu w ramach telewizji muzycznej 4FUN KIDS zostało uruchomione pierwsze w Polsce pasmo z teledyskami dla dzieci przetłumaczonymi na język migowy. Przekładem artystycznym zajęły się dwie profesjonalne tłumaczki Polskiego Języka Migowego.
1 410 000 złotych – tyle wyniósł dochód ze świątecznego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”. W akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, po raz 28. organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 13 reklamodawców.
Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.
W ubiegłym roku minęło piętnaście lat od emisji pierwszego w historii wydania „Dzień Dobry TVN”. Od tamtej pory program nieustannie dostarcza widzom rozrywki, informacji, wzruszeń. Dzięki wyjątkowym prowadzącym to idealny przepis na udany poranek. W 2020 "Dzień Dobry TVN" był liderem oglądalności wśród programów śniadaniowych w grupie...
Od poniedziałku, 18 stycznia br. słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli głosować na swoje ulubione piosenki z listy aż 500 niezapomnianych przebojów. Na antenie stacji przez 3 tygodnie prezentowane będą wybrane utwory i historie ich powstania, a głosowanie potrwa na zloteprzeboje.pl. Od 8 lutego Radio Złote Przeboje każdego dnia zagra po 100 piosenek z listy, by finalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764