logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów

  PR 07.12.2023, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji towarzyszy promocyjna oferta subskrypcyjna Wyborcza.pl. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-i-_wysokie-obcasy_-ze-swiateczna-akcja-dla-subskrybentow,402378,artykul.html

Od środy, 6 grudnia br. subskrybenci „Wyborczej” mogą decydować, o czym swoje świąteczne opowieści napiszą dla nich Sylwia Chutnik, Adam Wajrak, Aleksandra Zbroja, Grażyna Plebanek i Natasza Parzymies. Zwycięskie opowiadania wybrane przez czytelników i czytelniczki „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” zostaną opublikowane 21 grudnia br. na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl. 

 Czy Sylwia Chutnik napisze o amoku świątecznego sprzątania czy może o tym, czego życzymy sobie na święta? Grażyna Plebanek opublikuje tekst „Złota rybka w galarecie” czy „Tajemnica zniknięcia małej Pelagii”? O jakich zwierzętach i naturalnych zjawiskach tym razem opowie Adam Wajrak? Jakimi świątecznymi opowiadaniami zaskoczą nas Natalia Parzymies i Aleksandra Zbroja? Wszystko w rękach czytelników i czytelniczek „Wyborczej”, którzy mogą oddawać głosy na wybrane teksty do 13 grudnia br. na stronie: https://wyborcza.pl/7,177730,30474880,zaglosuj-na-swoja-swiateczna-opowiesc.html.

 W głosowaniu mogą wziąć udział tylko czytelnicy i czytelniczki z aktywną subskrypcją Wyborcza.pl. Tych, którzy jeszcze jej nie mają, „Wyborcza” zaprasza do skorzystania z promocyjnej oferty świątecznej, w ramach kampanii pod hasłem „Święta pełne opowieści”. Osoby, które jeszcze nigdy nie prenumerowały „Wyborczej”, mogą skorzystać ze specjalnej oferty - cały rok za jedyne 189 zł lub 4 pierwsze tygodnie czytania za 1 zł. Więcej informacji o ofercie: Prenumerata.wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
Dziennikarze dla Planety
Dziennikarze i dziennikarki oraz twórcy internetowi odpowiedzialnie informujący na temat zmiany klimatu, konsekwentnie pogłębiający swoją wiedzę o klimacie zasługują na wsparcie i docenienie. Dlatego powstała strona www.dziennikarzedlaplanety.pl, prezentująca sylwetki, motywacje i pracę takich osób. Strona to niezależna od redakcji inicjatywa Fundacji Climate Strategies...
Magazyn „Spotkania z Zabytkami” - odświeżona forma i wzrost sprzedaży
„Spotkania z Zabytkami” to jedno z najstarszych czasopism popularnonaukowych w Polsce. Ukazuje się od 1977 roku. W czerwcu 2023 roku wydawanie magazynu przejął Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków. Pismo przeszło gruntowną modyfikację, poszerzając zakres tematyki o dziedziny takie jak: wzornictwo, sztuka, architektura. Magazyn stał się pismem o profilu...
Rynek reklamy w mediach – styczeń 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za styczeń 2024.
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764