logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza” na wakacje

  PR 25.06.2021, przeczytano 545 razy

W piątek, 25 czerwca 2021 r. lokalne redakcje "Gazety Wyborczej" rozpoczęły dwa cykle związane z szeroko pojętą turystyką - nie tylko plenerową, ale też miejską. Z pierwszego - pod hasłem "Miasto na jedną noc" - czytelniczki i czytelnicy dowiedzą się, gdzie i jak warto spędzić weekend w Polsce i nie tylko. Natomiast w cyklu "Wakacje 2021" ukazywać się będą publikacje poświęcone najciekawszym miejscom w naszym kraju - propozycje zobaczenia nieoczywistych zakątków, m.in. dla rodzin i samotnych podróżników. Wszystkie materiały dostępne będą na tradycyjnych łamach "Wyborczej" oraz w 30 serwisach lokalnych Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-na-wakacje,392024,artykul.html

Projekt "Miasto na jedną noc" związany jest z podróżami miejskimi - tzw. "city breaki", czyli kilkudniowe wypady do innych miast, to wielka gałąź współczesnej turystyki. I tak jak inne sektory, tak i ona szybko budzi się po pandemii. Przez 10 wakacyjnych weekendów "Wyborcza" zaprosi czytelniczki i czytelników do odwiedzenia 10 ciekawych miast – dużych i mniejszych, tych popularnych i tych wartych odkrycia. Reporterzy dziennika opowiedzą, dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść. Akcja będzie relacjonowana w każdy weekend na Wyborcza.pl oraz w piątkowych, sobotnich i poniedziałkowych wydaniach papierowych "Wyborczej".

Cykl rozpocznie się dziś - 25 czerwca br. Dziennikarki trójmiejskiej "Gazety Wyborczej" - Ilona Godlewska i Anna Dobiegała - wybiorą się do Wrocławia. Odwiedzą znane i nieodkryte jeszcze miejsca, spróbują miejscowej kuchni, porozmawiają z mieszkańcami, poszukają idealnej pamiątki. Swoje wrażenia będą relacjonować na wroclaw.wyborcza.pl (klik), a także na Facebooku i Instagramie wrocławskiej redakcji "Gazety Wyborczej". W kolejne weekendy redakcja odwiedzi: Kazimierz Dolny (2-4 lipca), Chełmno (9-11 lipca), Augustów (16-18 lipca), Szczecin (30 lipca-1 sierpnia), a 23 lipca pojedziemy do Pragi.

W piątek, 25 czerwca ruszył też cykl "Wakacje 2021", w ramach którego dziennikarze "Wyborczej" będą polecać odbiorcom warte odwiedzenia miejsca w Polsce. To propozycje nieoczywiste, oryginalne, skierowane zarówno do rodzin, jak i do samotnych podróżników. Na łamach dziennika pojawią się m.in. pomysły na podróż szlakiem toruńskich kobiet, wyprawę wzdłuż szczecińskiej Amazonki, opowieść o Muzeum Magicznego Realizmu w Wiśle czy propozycja spaceru pieszą obwodnicą Warszawy. Teksty powstałe w ramach cyklu "Wakacje 2021" będą ukazywać się przez całe lato w piątkowych tygodnikach lokalnych "Gazety Wyborczej", codziennie na jej stronach krajowych oraz na Wyborcza.pl.

To już kolejna edycja wakacyjnego cyklu "Wyborczej" poświęconego turystyce w Polsce. W ubiegłym roku redakcja w artykułach pod hasłem "Wakacje 2020" informowała m.in., ile naprawdę kosztuje ryba nad Bałtykiem i jak długo trzeba czekać w kolejce, by wspiąć się na Giewont. Przez całe lato czytelniczki i czytelnicy mogli znaleźć na łamach dziennika praktyczne urlopowe podpowiedzi i informacje zarówno o wyjątkowych miejscach do podróżowania po Polsce, ciekawych sposobach spędzania weekendu w mieście, jak i pogodzie czy jakości powietrza w całym kraju. Więcej informacji - tutaj.  

Oprócz tego specjalne wakacyjne publikacje przygotowują też najmłodsze redakcje lokalne Wyborcza.pl. Dziennikarze w Wałbrzychu tworzą cykl publikacji o Zamku Książ, który po pandemicznej przerwie znów czeka na turystów, a także o podziemnych trasach turystycznych. Redakcja koszalińska szykuje się na najazd turystów, którzy - przy zmiennej nadbałtyckiej pogodzie - znajdą na koszalin.wyborcza.pl informacje o tym, co można zobaczyć na Pomorzu Środkowym niezależnie od aury, gdzie zjeść i gdzie znaleźć nocleg. Natomiast redakcja w Zakopanem posłuży radą początkującym wspinaczom, grotołazom i biegaczom górskim. Opowie też - w zaplanowanym na całe wakacje cyklu publikacji - o niezwykłej górskiej faunie i florze.

Redakcje Wyborcza.pl w Wałbrzychu, Zakopanem i Koszalinie rozpoczęły działalność w tym roku. Łącznie Wyborcza.pl ma już 30 serwisów lokalnych i przygotowuje się do uruchomienia kolejnych.

Na wakacje 2021 swoją ofertę mają również "Wysokie Obcasy", kontynuujące akcję "Kobiety w podróży". Składają się na nią historie kobiet-podróżniczek, które odkrywają najpiękniejsze miejsca w kraju oraz zagraniczne perełki turystyczne. Podróżują samodzielnie, z partnerem, z przyjaciółmi, z dziećmi - inspirują czytelniczki i czytelników serwisu Wysokieobcasy.pl swoimi doświadczeniami.

„Kobiety w podróży” to również szereg sprawdzonych i przydatnych informacji od globtroterek – m.in. na temat tego jak się przygotować na podróż, czy o tym jak znaleźć najlepsze podróżnicze okazje. Projekt prowadzony jest w serwisie Wysokieobcasy.pl i potrwa do końca wakacji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paweł Kapusta redaktorem naczelnym WP
Paweł Kapusta, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego i szef WP Magazynu, awansuje na stanowisko redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Dotychczasowy redaktor naczelny Piotr Mieśnik postanowił rozstać się z firmą. Do zmiany dojdzie 1 marca.
Marta Błażejowska zastępczynią szefa działu Foto Wyborczej
"Wyborcza" ogłosiła dalsze zmiany w dziale Foto - od lutego 2023 r. Marta Błażejowska jest zastępczynią Sławomira Kamińskiego, szefa zespołu oraz Agencji Wyborcza.pl. Błażejowska zastąpiła Rafała Szczepankowskiego, który pozostał w zespole jako fotoedytor.
Awanse w serwisach Wirtualnej Polski
Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została szefową Pyszności.pl.
AMS aktualizuje cennik i politykę handlową z uwzględnieniem zmian wielkości widowni
W 2023 roku AMS wzmacnia swoją ofertę cyfrową i kontynuuje wdrożenie rozwiązań prośrodowiskowych, a w nowym cenniku oraz polityce handlowej uwzględnia zmiany wielkości widowni swoich nośników.
Ludmiła Lib przechodzi z Mindshare do Httpool
Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764