logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu

  PR 18.06.2024, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-powolala-zespol-ds.-wzrostu,404684,artykul.html

– Rozwój wyjątkowych treści, które sprawiają, że kolejni czytelnicy i czytelniczki wracają do „Wyborczej”, jest dla nas fundamentalnie ważny. Z tego powodu stworzyliśmy zespół, który zasiliły osoby z kilku kluczowych obszarów, dysponujące wiedzą i narzędziami mającymi bezpośrednie przełożenie na wyniki serwisów „Wyborczej” – komentuje Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki Wyborcza. – Nasz team wzrostu to niewielki, ale wyjątkowy zespół, który jest zanurzony w redakcji – inspiruje się nią, szuka dla niej inspiracji w Polsce i na świecie, a na końcu łączy i pomaga realizować małe i wielkie projekty istotne z punktu widzenia naszych czytelników – dodaje. 

W skład zespołu ds. wzrostu wchodzą: Marta Ciastoch, szefowa działu marketingu treści, Martyna Turska, szefowa działu podcasty i wideo, Adam Dychała z zespołu rozwoju produktu i IT, odpowiedzialny za narzędzia Big Data, Michał Szaflarski, szef działu SEO i social mediów oraz Marcin Ręczmin, szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl. 

Zespół w tym składzie zajmuje się bieżącą analizą powstających w serwisach „Wyborczej” treści i ich dostosowywaniem do potrzeb subskrybentów i subskrybentek oraz nowych czytelników i czytelniczek. Wypracowuje też średnio i długoterminowe rekomendacje dla redakcji po to, by artykuły „Wyborczej” trafiały w sedno ich zainteresowań oraz reagowały na ważne społecznie zjawiska i trendy. Podobne zespoły z powodzeniem działają w redakcjach najważniejszych globalnych wydawców m.in. “Financial Times”.

Marta Ciastoch dołączyła do zespołu „Wyborczej” w styczniu. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska jako wicenaczelna Noizz.pl oraz wydawczyni Newsweek.pl. Była też managerką projektu „Młode Głowy” w Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Ma ogromne doświadczenie w pracy z projektami opartymi o treści. 

Martyna Turska jest pomysłodawczynią i twórczynią pierwszego podcastu „Gazety Wyborczej” „8:10”. Obecnie zarządza całym ekosystemem produkcji audio i wideo „Wyborczej”. Jest absolwentką studiów “Media, Arts and Performance” na Uniwersytecie w Utrechcie. 

Adam Dychała zaczynał pracę w „Wyborczej” jako redaktor i wydawca strony internetowej „Gazety Stołecznej”. Pracował w zespole subskrypcji i SEO. Był wydawcą strony głównej Wyborcza.pl oraz Product Ownerem serwisu odpowiedzialnym – wraz z zespołem – za ostatni redesign strony. Wrócił do zespołu „Wyborczej” 1 maja br. po rocznej przerwie. 

Michał Szaflarski zaczynał pracę w „Wyborczej” w 2008 roku jako dziennikarz. Doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał w „Gazecie Stołecznej” oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 roku. 

Marcin Ręczmin ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu treściami. W „Wyborczej” pracuje od czterech lat. Wcześniej był związany w Wirtualną Polską, gdzie był szefem serwisów kulturalnych i Magazynu, kierował też stroną główną oraz newsroomem WP. 

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
Ostatni tydzień kampanii prezydenckiej w RMF FM
RMF FM wprowadza zmiany i specjalne wydania programów na antenie, by jak najlepiej relacjonować dla słuchaczy ostatnie dni kampanii. W trakcie tygodnia nie zabraknie rozmów z kandydatami, analiz ekspertów i najświeższego sondażu poparcia. W niedzielę RMF FM i Radio RMF24 zapraszają na „Wieczór Wyborczy”, prowadzony przez Tomasza Terlikowskiego i Tomasza Staniszewskiego.
Piłka w grze. Kontuzja Lewandowskiego, starcie Legii z Chelsea
Godna postawa warszawskiej Legii i Jagiellonii Białystok w ćwierćfinałach europejskiej Ligi Konferencji. Drużyny, które otwierają medialny ranking „Piłka w grze”, zmierzyły się z zagranicznymi potęgami – Chelsea Londyn i Realem Betis. Nasi reprezentanci nie przedostali się do półfinałów, ale po dwumeczach pojawiało się wiele pozytywnych...
Więcej widzów drugiego sezonu „The Traitors. Zdrajcy”
Za nami finał drugiej edycji „The Traitors. Zdrajcy”. Emocjonujący show zgromadził przed ekranami setki tysięcy widzów! W dniu emisji finałowego odcinka drugiej serii, stacja TVN była liderem w grupie komercyjnej 20–54, osiągając 7,69% udziałów w rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764