logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborcza" zaprasza na finał 5. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera

  PR 06.12.2022, przeczytano 473 razy

Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja" - Nagrody Fundacji „Gazety Wyborczej".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborcza_-zaprasza-na-final-5.-edycji-konkursu-im.-krzysztofa-millera,398257,artykul.html

5. edycja Konkursu im. Krzysztofa Millera rozpoczęła się jesienią 2022 r. Do konkursowego jury trafiły zdjęcia zrobione w czasie od 1 września 2021 r. do 1 września 2022 r. Nadesłali je zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy fotografii, indywidualni autorzy oraz kolektywy fotografów, członkowie jednej agencji fotograficznej. Materiały fotograficzne o dowolnej tematyce społecznej, politycznej, ekonomicznej bądź kulturowej rywalizują w głównej kategorii oraz dodatkowo w ramach kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja” - Nagroda Fundacji Gazety Wyborczej. Do finału nominowanych zostało 7 prac.

- W tym roku większość materiałów dotyczyła wojny w Ukrainie oraz kryzysu uchodźczego na granicy polsko-białoruskiej. Otrzymaliśmy 260 zgłoszeń do konkursu - autorami wielu z nich byli doświadczeni i uznani fotoreporterzy z Polski i zagranicy, w tym laureaci tak prestiżowych konkursów fotograficznych, jak World Press Photo i Grand Press Photo – komentuje Beata Łyżwa-Sokół, przewodnicząca jury i szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej".

- Cisza, w której obradowaliśmy w tym roku, była niezwykła. W poprzednich edycjach, chociaż też mieliśmy do czynienia z bardzo trudnymi tematami, jednak mniej nas one dotyczyły - podsumował Tomasz Kowalski, prezes zarządu Deutsche Bank Polska, jeden z jurorów konkursu.

O tym, kto zwycięży w tegorocznej edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera, przekonamy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. Po godz. 20:00 na Wyborcza.pl i na profilu „Wyborczej" na Facebooku będzie można obejrzeć finał konkursu - redakcja pokaże najlepsze zdjęcia roku i porozmawia z finalistami.

Gospodarzami finału będą Beata Łyżwa-Sokół, przewodnicząca jury i Michał Nogaś, dziennikarz „Gazety Wyborczej".

Zwycięzca lub zwyciężczyni nagrody głównej - za najlepszy materiał roku - otrzyma 10 000 zł oraz statuetkę zaprojektowaną przez Ewę Marię Śmigielską, a laureat lub laureatka w kategorii "Wolność, solidarność, tolerancja" - Nagrodę Fundacji Gazety Wyborczej w kwocie 5000 zł.

W jury 5. edycji konkursu zasiedli: Ewa Ewart - dziennikarka, reżyserka i producentka filmów dokumentalnych, Paweł Kopczyński - szef redakcji fotograficznej na Europę Środkową i Wschodnią oraz Globalnie Wydarzenia Sportowe w Reuters Pictures, Aneta Kowalczyk - fotoedytorka i projektantka książek i magazynów, związana z wydawnictwem BLOW UP PRESS, Maciej Nabrdalik - fotograf prestiżowej amerykańskiej agencji VII, wielokrotnie nagradzany w polskich i międzynarodowych konkursach fotografii prasowej, w tym World Press Photo, Karolina Sekuła - fotografka, fotoedytorka Bloomberg EMEA w Londynie, Tomasz Kowalski - prezes zarządu Deutsche Bank Polska, Joanna Krawczyk - prezeska zarządu Fundacji Gazety Wyborczej oraz Beata Łyżwa-Sokół - szefowa działu foto ,,Gazety Wyborczej"; przewodnicząca jury konkursu.

Konkurs o Nagrodę im. Krzysztofa Millera jest promowany na łamach „Gazety Wyborczej”, „Dużego Formatu” i na Wyborcza.pl oraz w internecie, radiu i na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Partnerami konkursu są Deutsche Bank Polska SA oraz Fundacja Gazety Wyborczej, patronami medialnymi - Fotopolis i Digital Camera.

Redakcja „Gazety Wyborczej" ustanowiła Nagrodę im. Krzysztofa Millera za odwagę patrzenia w 2018 r. Celem konkursu jest promocja fotografii o wyjątkowych wartościach dziennikarskich, wyróżniających się pogłębionym, rzetelnym i odważnym spojrzeniem na trudne tematy społeczne, polityczne, ekonomiczne i kulturowe.

Więcej informacji na temat konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na stronie: Wyborcza.pl/zdjecia. Serwis prezentuje też multimedia, galerie, materiały wideo i teksty archiwalne związane z konkursem i Krzysztofem Millerem.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764