logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborczy Grill” wraca do WP

  PR 08.04.2019, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rusza z nową odsłoną „Wyborczego Grilla”, drugi sezon będzie poświęcony kampanii wyborczej do Europarlamentu. Premiera na stronie głównej WP w poniedziałek, 8 kwietnia o godz. 15:00. Program prowadzi Marek Kacprzak. Gościem pierwszego odcinka będzie poseł PiS, Dominik Tarczyński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborczy-grill_-wraca-do-wp,382000,artykul.html

„Wyborczy grill” w nowej odsłonie będzie składał się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego. Marek Kacprzak skonfrontuje gości z postulatami zgłaszanymi przez polityków z konkurencyjnych list oraz zada pytania widzów z platformy WP #dziejesie. W drugiej, prowadzący porozmawia z dwójką ekspertów, którzy odniosą się do rozmowy z kandydatem z części pierwszej oraz do bieżących wydarzeń w kampanii wyborczej. Wśród zaproszonych są m.in. politolodzy, publicyści i byli politycy.

– Wybory do Europarlamentu nigdy nie budziły w Polsce takich emocji, choć do Unii należymy już piętnaście lat. Swoich gości będę pytał z czym i po co wybierają się do Brukseli. I jak to przy grillowaniu, nie będzie tu miejsca na okrągłe zdania z przekazów dnia. Lista pytań będzie na tyle długa, szczegółowa i wspierana pytaniami od internautów, że na wierzch będą wychodziły tak prawdziwe intencje kandydatów, jak i ich kompetencje do tego, by zająć miejsce w Europarlamencie – mówi Marek Kacprzak, prowadzący program dziennikarz WP.

Program będzie emitowany na stronie głównej WP w każdy poniedziałek o godz. 15:00. Odcinki potrwają do 45 min. Premiera pierwszego już w poniedziałek, 8 kwietnia. Jego gościem będzie Dominik Tarczyński.

Pierwszy sezon „Wyborczego Grilla” miał 8 odcinków, był emitowany od początku września do końca października 2018 roku. Wszystkie odcinki zanotowały łącznie 11,2 mln rozpoczętych odtworzeń.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ponad 2 miliony pobrań aplikacji CDA
Liczba pobrań aplikacji CDA na urządzenia mobilne oraz na Smart TV przekroczyła 2 miliony 200 tysięcy. Jak dotąd aplikacje najczęściej pobierali posiadacze tabletów i smartfonów, ale to wśród użytkowników telewizorów widać największy wzrost zainteresowania.
Pikio.pl zmieniło logo na tęczowe
Portal Pikio.pl zmienia logo serwisu na tęczowe. Na Facebooku oraz Twitterze portalu pojawiły się również grafiki informujące o wsparciu osób LGBT przez redakcję serwisu. Akcja portalu zaczęła się w niedzielę 21 lipca. To reakcja na wydarzenia w Białymstoku z 20 lipca i wyraz solidarności z osobami LGBT zaatakowanymi podczas Marszu Równości.
Wyborcza.pl z newsletterem eko i ofertą prenumeraty
"Gazeta Wyborcza" namawia wszystkich do bycia eko i zwrócenia uwagi na kwestie ochrony środowiska naturalnego - od piątku 19 lipca br. można otrzymywać jej nowy newsletter ekologiczny, w którym Adam Wajrak i inni dziennikarze piszą, co robić, by zapobiec katastrofie klimatycznej. To kolejny element projektu "Wyborcza na zielono" oraz szerokiej kampanii redakcji pod hasłem "Klimat...
Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota dla Moico
Wrocławskie firmy jednoczą siły i wspólnie wprowadzają na rynek chatbota dla MOICO - lokalnego dostawcy Internetu. Narzędzie ma przede wszystkim usprawnić obsługę klienta, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym...
Publico24 Newsstand, multiplatformowy kiosk z dostępem do tysięcy wydań tytułów prasowych wprowadził nowe udogodnienie. Od kwietnia tego roku, indywidualni użytkownicy mają możliwość wykupienia miesięcznej subskrypcji. Do ich dyspozycji jest ponad 80 magazynów i gazet, a oferta jest stale powiększana o nowe tytuły.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764