logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wyborczy Grill” wraca do WP

  PR 08.04.2019, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rusza z nową odsłoną „Wyborczego Grilla”, drugi sezon będzie poświęcony kampanii wyborczej do Europarlamentu. Premiera na stronie głównej WP w poniedziałek, 8 kwietnia o godz. 15:00. Program prowadzi Marek Kacprzak. Gościem pierwszego odcinka będzie poseł PiS, Dominik Tarczyński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wyborczy-grill_-wraca-do-wp,382000,artykul.html

„Wyborczy grill” w nowej odsłonie będzie składał się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z kandydatem do Parlamentu Europejskiego. Marek Kacprzak skonfrontuje gości z postulatami zgłaszanymi przez polityków z konkurencyjnych list oraz zada pytania widzów z platformy WP #dziejesie. W drugiej, prowadzący porozmawia z dwójką ekspertów, którzy odniosą się do rozmowy z kandydatem z części pierwszej oraz do bieżących wydarzeń w kampanii wyborczej. Wśród zaproszonych są m.in. politolodzy, publicyści i byli politycy.

– Wybory do Europarlamentu nigdy nie budziły w Polsce takich emocji, choć do Unii należymy już piętnaście lat. Swoich gości będę pytał z czym i po co wybierają się do Brukseli. I jak to przy grillowaniu, nie będzie tu miejsca na okrągłe zdania z przekazów dnia. Lista pytań będzie na tyle długa, szczegółowa i wspierana pytaniami od internautów, że na wierzch będą wychodziły tak prawdziwe intencje kandydatów, jak i ich kompetencje do tego, by zająć miejsce w Europarlamencie – mówi Marek Kacprzak, prowadzący program dziennikarz WP.

Program będzie emitowany na stronie głównej WP w każdy poniedziałek o godz. 15:00. Odcinki potrwają do 45 min. Premiera pierwszego już w poniedziałek, 8 kwietnia. Jego gościem będzie Dominik Tarczyński.

Pierwszy sezon „Wyborczego Grilla” miał 8 odcinków, był emitowany od początku września do końca października 2018 roku. Wszystkie odcinki zanotowały łącznie 11,2 mln rozpoczętych odtworzeń.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
7855 rejestracji w tydzień – nietypowe domeny podbijają świat
35590 to liczba nowych domen z nietypowymi rozszerzeniami, które zostały zarejestrowane  w Polsce do 2 lutego bieżącego roku. Do najpopularniejszych rozszerzeń należą: .online, .xyz, .ovh, .site, .cloud, .app, .shop, .tech, .club oraz .art. Na całym świecie w tym samym czasie zrejestrowano łącznie 26 174 559 nietypowych domen, a do najpopularniejszych należą: .top,...
Portal randkowy Mysugardaddy wkracza na polski rynek
MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2019 r.
Kwiecień na YouTube upłynął użytkownikom pod znakiem muzyki. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się bowiem reklama płatności Blik z orientalną piosenką. Pozostałe dwie pozycje na podium zajął ING Bank Śląski z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji Dobry głos dla firm. Czwarte miejsce przypadło zwyciężczyni...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764