logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wygraj dom w górach” w loterii Żywiec Zdrój przygotowanej przez Nav agency

  PR 02.06.2022, przeczytano 1915 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żywiec Zdrój rusza z kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wygraj-dom-w-gorach_-w-loterii-zywiec-zdroj-przygotowanej-przez-nav-agency,396114,artykul.html

Pomysł na loterię wiązany jest z regionem, z którego pochodzi marka Żywiec Zdrój i z którym pozostaje silnie związana.  W otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, głęboko pod ziemią bije bowiem źródło wody Żywiec Zdrój.

Na uczestników aktywacji oprócz nagrody głównej, czekają także codzienne nagrody gotówkowe - 5 razy dziennie x 500 zł. Każde zarejestrowane zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu nagrody głównej. Nagrodą główną jest całoroczny dom postawiony na działce zlokalizowanej na Żywiecczyźnie wraz z voucherem o wartości 50.000 zł na wykończenie nieruchomości wg własnego uznania laureata.

Loteria trwa od 01.06 do 30.09.2022 i obejmuje całe portfolio produktów Żywiec Zdrój.

Za odświeżoną kreację aktywacji, kompleksową obsługę i organizację formalną loterii, jak również realizację nagród (dystrybuowanie nagród codziennych, zakup i uzbrojenie działki, nadzór nad budową domu) odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764