logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wygraj dom w górach” w loterii Żywiec Zdrój przygotowanej przez Nav agency

  PR 02.06.2022, przeczytano 1243 razy
ilustracjastrzałka

Marka Żywiec Zdrój rusza z kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wygraj-dom-w-gorach_-w-loterii-zywiec-zdroj-przygotowanej-przez-nav-agency,396114,artykul.html

Pomysł na loterię wiązany jest z regionem, z którego pochodzi marka Żywiec Zdrój i z którym pozostaje silnie związana.  W otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, głęboko pod ziemią bije bowiem źródło wody Żywiec Zdrój.

Na uczestników aktywacji oprócz nagrody głównej, czekają także codzienne nagrody gotówkowe - 5 razy dziennie x 500 zł. Każde zarejestrowane zgłoszenie bierze udział w finałowym losowaniu nagrody głównej. Nagrodą główną jest całoroczny dom postawiony na działce zlokalizowanej na Żywiecczyźnie wraz z voucherem o wartości 50.000 zł na wykończenie nieruchomości wg własnego uznania laureata.

Loteria trwa od 01.06 do 30.09.2022 i obejmuje całe portfolio produktów Żywiec Zdrój.

Za odświeżoną kreację aktywacji, kompleksową obsługę i organizację formalną loterii, jak również realizację nagród (dystrybuowanie nagród codziennych, zakup i uzbrojenie działki, nadzór nad budową domu) odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764