logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wygraj przed startem” – nowa odsłona promocji marki 4F

  PR 24.04.2017, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

Dlaczego wygrywasz? Bo wierzysz w siebie. Bo robisz to, co lubisz. Bo dobrze wyglądasz. To wszystko ma pomóc osiągnąć marka 4F, która w swoich nowych spotach promuje hasło „Wygraj przed startem”. Komunikacja ma zwrócić uwagę, że wygrywanie nie musi mieć wymiaru tylko sportowego, ma również przynosić satysfakcję i wzmacniać wiarę we własne możliwości. 4F dodaje do tego pierwiastek dobrego wyglądu – ubrania marki mają towarzyszyć w codziennym wygrywaniu, nie tylko tym sportowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wygraj-przed-startem_-%E2%80%93-nowa-odslona-promocji-marki-4f,32252,artykul.html

Głównym celem działań jest promocja kolekcji wiosna/lato 2017. Działania w sklepach stacjonarnych 4F to głównie materiały POS, w tym backlighty, witryny. Poza tym prowadzone będą również działania online ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.

- Bieżące działania dotyczą wyłącznie promocji kolekcji odzieży detalicznej wiosna/lato 2017, ale już teraz możemy powiedzieć, że bardzo intensywnie pracujemy nad nową strategia szeroko pojętej komunikacji dla marki 4F. Zbliżają się kolejne Igrzyska, tym razem zimowe, które dla nas będą doskonałym momentem, aby pokazać nowy wizerunek marki 4F - mówi Agnieszka Libor, Dyrektor Marketingu Sportowego i Komunikacji.


Źródło: OTCF S.A.

www.otcf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764