WIADOMOŚCI

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy tytuł dla kobiet

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 01.12.2017, przeczytano 130 razy
ilustracjastrzałka
"Wysokie Obcasy Praca" - nowy tytuł dla kobiet

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka jest bohaterką okładki nowego magazynu Agory "Wysokie Obcasy Praca", który ukazał się w czwartek, 30 listopada br. To kontynuacja wydanego w maju br. wydania specjalnego "Wysokich Obcasów" pt. "IT Girls".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy-praca_---nowy-tytul-dla-kobiet,34681,artykul.html

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

- Nowy tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Nie rezygnujemy z „It Girls” – technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.

Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jak nauczyć się kodowania i zostać IT girl, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, jak pracować mniej, ale efektywniej, co zrobić, żeby dostać pracę w Google’u. Redakcja podpowie też, jak nie wpaść w pułapkę wielozadaniowości, co umieszczać w życiorysie w czasach portali rekrutacyjnych oraz jak wybrać aplikację, która pomaga medytować i obniża poziom stresu. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości.

W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca" będzie w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 15.12.2017, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone