logo
WIADOMOŚCI

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy tytuł dla kobiet

Mateusz Zawiślak  PR 01.12.2017, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka jest bohaterką okładki nowego magazynu Agory "Wysokie Obcasy Praca", który ukazał się w czwartek, 30 listopada br. To kontynuacja wydanego w maju br. wydania specjalnego "Wysokich Obcasów" pt. "IT Girls".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy-praca_---nowy-tytul-dla-kobiet,34681,artykul.html

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

- Nowy tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Nie rezygnujemy z „It Girls” – technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.

Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jak nauczyć się kodowania i zostać IT girl, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, jak pracować mniej, ale efektywniej, co zrobić, żeby dostać pracę w Google’u. Redakcja podpowie też, jak nie wpaść w pułapkę wielozadaniowości, co umieszczać w życiorysie w czasach portali rekrutacyjnych oraz jak wybrać aplikację, która pomaga medytować i obniża poziom stresu. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości.

W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca" będzie w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.
 
piątek 20.07.2018, 175 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone