logo
WIADOMOŚCI

"Wysokie Obcasy Praca" - nowy tytuł dla kobiet

  PR 01.12.2017, przeczytano 265 razy
ilustracjastrzałka

Sheryl Sandberg, szefowa operacyjna Facebooka jest bohaterką okładki nowego magazynu Agory "Wysokie Obcasy Praca", który ukazał się w czwartek, 30 listopada br. To kontynuacja wydanego w maju br. wydania specjalnego "Wysokich Obcasów" pt. "IT Girls".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy-praca_---nowy-tytul-dla-kobiet,34681,artykul.html

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca” będzie dostarczać praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach.

- Nowy tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek. Od dłuższego czasu obserwujemy coraz większe zainteresowanie tematami związanymi z rozwojem zawodowym, psychologią pracy i work-life balance. „Wysokie Obcasy Praca” ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Nie rezygnujemy z „It Girls” – technologie będą jednym z ważniejszych tematów wydania, ponieważ to one determinują dziś naszą pracę i życie - mówi Joanna Mosiej-Sitek, redaktorka naczelna wydania i wydawczyni „Wysokich Obcasów”.

Z numeru czytelniczki dowiedzą się m.in., jak nauczyć się kodowania i zostać IT girl, kto naprawdę rządzi Facebookiem, czy inteligencja emocjonalna istnieje, jak pracować mniej, ale efektywniej, co zrobić, żeby dostać pracę w Google’u. Redakcja podpowie też, jak nie wpaść w pułapkę wielozadaniowości, co umieszczać w życiorysie w czasach portali rekrutacyjnych oraz jak wybrać aplikację, która pomaga medytować i obniża poziom stresu. Coachowie i praktycy biznesu opowiedzą o tym, jakie cechy powinni mieć liderzy przyszłości.

W wydaniu pojawią się również felietony, m.in. Natalii de Barbaro, Wojciecha Orlińskiego i Zuzanny Ziomeckiej. O pracoholizmie z Jackiem Santorskim porozmawia Agnieszka Jucewicz.

Magazyn „Wysokie Obcasy Praca" będzie w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 11,99 zł - w punktach sprzedaży prasy, a także na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl.

Wydanie wspiera promocja w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej tygodnikach oraz w „Wysokich Obcasach Extra”. Działania reklamowe przygotował zespół promocji „Wysokich Obcasów".

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone