logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wysokie Obcasy” rozpoczynają akcję „Kobiety na mury”

  PR 23.11.2018, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Jolanta Wadowska-Król, Wanda Rutkiewicz i Kora – wizerunki tych niezwykłych kobiet zostaną uwiecznione na muralach w trzech miastach w ramach wyjątkowej akcji „Kobiety na mury”, organizowanej przez „Wysokie Obcasy”. Redakcja magazynu wraz lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej” – „Gazetą Wyborczą Katowice”, „Gazetą Wyborczą Wrocław” oraz „Gazetą Stołeczną” zainaugurowała właśnie prace nad pierwszymi malowidłami


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy_-rozpoczynaja-akcje-_kobiety-na-mury_,380262,artykul.html

„Wysokie Obcasy" postanowiły stworzyć niezwykły szlak murali portretujących wyjątkowe kobiety, które zmieniły historię regionu, Polski, a nawet świata. W tym roku murale pojawią się w trzech miastach Polski, z którymi ich bohaterki były związane.

W Katowicach powstanie malowidło z wizerunkiem Jolanty Wadowskiej-Król – lekarki, która w latach 70. ratowała setki dzieci chore na ołowice z Katowic-Szopienic. Odważna i bezkompromisowa w dążeniu do prawdy, nigdy nie ugięła się pod naciskiem władzy, choć zamknęło jej to drogę do kariery naukowej. We Wrocławiu namalowany zostanie mural z wizerunkiem Wandy Rutkiewicz – wybitnej polskiej himalaistki, która nie tylko weszła na Mount Everest (jako pierwsza Polka) i na K2 (jako pierwsza kobieta na świecie), ale przede wszystkim inspirowała innych do przekraczania własnych granic, pokazując, że nie ma rzeczy niemożliwych. Natomiast w Warszawie rozpoczęły się prace nad wizerunkiem Kory – ikony wolności, wyjątkowej artystki, piosenkarki, autorki tekstów, której odwaga nie kończyła na scenie. Nie tylko zmieniła ona oblicze polskiego świata muzyki rockowej, ale pokazała że warto walczyć o to, co ważne.

Motywem przewodnim całej akcji jest hasło „Wysokich Obcasów” – Kobiety wiedzą, co robią, które pojawi się na wszystkich muralach. - Zależy nam, by przypominać historie niezwykłych kobiet i oddać im hołd, ale przede wszystkim pragniemy inspirować kobiety, by odważyły się zmieniać swoją rzeczywistość i by nie traktowały płci jako ograniczenie tylko atut – mówi Monika Summer-Brason, dyrektor marketingu magazynów „Gazety Wyborczej”.

„Wysokie Obcasy" do współpracy zaprosiły znanych artystów, którzy zaprojektowali murale: we Wrocławiu – Martę Frej, w Katowicach – Andrzeja Wieteszkę, a w Warszawie – Bruno Althamera. Za wykonanie malowideł odpowiada RedSheels, kobieca interaktywna agencja outdoorowa, specjalizująca się w produkcjach muralowych.

Uroczyste odsłonięcie pierwszego muralu odbędzie się w Katowicach, 21 listopada br. o godz. 11:00.

Akcja będzie kontynuowana w przyszłym roku. Redakcja „Wysokich Obcasów” pragnie pokazać, że każdy region Polski ma swoją „Kobietę na murze” i zachęcić turystów z całego świata, by poznali Polskę przez pryzmat inspirujących kobiet oraz odkryli piękno regionów, z którymi były związane.

Partnerami akcji „Kobiety na mury” są Bank BGŻ BNP Paribas, agencja Red Sheels, miasta: Katowice, Wrocław i Warszawa, a także Greinplast, Q Hotel Plus Katowice oraz hotel HP Park Plaza Wrocław

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764