logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wysokie Obcasy” w nowej oprawie graficznej i z premierowymi formatami

  PR 10.09.2021, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 11 września br. na rynku ukaże się magazyn „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie graficznej, którą przygotował uznany projektant Jacek Utko. Odświeżonej makiecie tygodnika „Gazety Wyborczej” towarzyszyć będzie zmiana logotypu, również w serwisie Wysokieobcasy.pl. Ponadto na łamach „Wysokich Obcasów”, obok tradycyjnych, charakterystycznych dla niego obszernych wywiadów i reportaży, ukażą się premierowe formaty oraz autorskie rubryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy_-w-nowej-oprawie-graficznej-i-z-premierowymi-formatami,392953,artykul.html

- Nowe czasy wymagają nowych form. Nasze czytelniczki doceniają prostotę, jasność przekazu oraz piękno formy. Dlatego chciałyśmy, żeby tygodnik w nowej odsłonie był nowoczesny, ale klasyczny, miał spójny układ różnorodnych treści oraz dobrze wyeksponowane fotografie. Treści premium „Wysokich Obcasów” zasługują na piękną oprawę zarówno w wersji cyfrowej na Wysokieobcasy.pl, jak i papierowej. Jacek Utko wspaniale poradził sobie z tym zadaniem – stworzył lekką, przejrzystą, elegancką makietę z wykorzystaniem nowoczesnych fontów i ciekawie ustawionym światłem na stronie – opowiada o zmianach Aleksandra Klich, dziennikarka i redaktorka naczelna tygodnika „Wysokie Obcasy” oraz miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”.

Oprawę graficzną magazynu stworzył Jacek Utko – twórca szat graficznych gazet z całego świata, którego projekty pięciokrotnie zdobyły World’s Best Designed Newspaper i trzykrotnie otrzymały nagrodę European Newspaper of the Year.

- „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie to ponadczasowa klasyka w nowoczesnym wydaniu. Layout magazynu jest lżejszy, a elementy graficzne nie konkurują z fotografią, która pozostaje najważniejsza. W nowych „Wysokich Obcasach” jest więcej delikatności, kobiecości, w odróżnieniu od poprzedniej wersji. Natomiast logo jest bardzo proste, klasyczne, spójne z typografią całego magazynu – wyjaśnia autor zmian graficznych Jacek Utko.

Nową szatę graficzną otrzymały znane i wysoko oceniane przez czytelniczki magazynu formaty – reportaże, wywiady oraz artykuły z cykli: „Być rodzicem", „Nieustraszona w pracy", „Męska końcówka", „Czułość i Wolność", a także stałe rubryki: Ogrody, Uroda, Zdrowie i Kuchnia.

„Wysokie Obcasy” zaproponują również czytelniczkom premierowe formaty oraz cykle. Obok tradycyjnych dla tygodnika, obszernych wywiadów i reportaży, na łamach magazynu pojawią się mniejsze formy, m.in. recenzje filmów, seriali, książek i płyt, a także autorskie rubryki – wiersz tygodnia wybierany przez Dorotę Wodecką, rysunki znanych polskich autorek, m.in. Katarzyny Babis oraz Marty Frej, które stanowić będą komentarz do wydarzeń w Polsce i na świecie.

Nowym formatem, otwierającym każdy numer magazynu będzie „Zachwyt tygodnia", w którym znane kobiety wyrażą podziw dla działań, osiągnięć oraz sukcesów innych kobiet. W najbliższą sobotę, 11 września br. aktorka Aleksandra Popławska zachwyci się Kaliną Czwarnóg z Fundacji Ocalenie, niosącą pomoc uchodźcom na granicy polsko-białoruskiej.

ilustracjastrzałka

Na okładce najnowszego numeru „Wysokich Obcasów” pojawi się Britney Spears, o której tragedii zniewolenia pisze Katarzyna Seiler. W wydaniu znaleźć będzie można także m.in. reportaż o wyzwalających się seksualnie Polkach oraz inspirujące wywiady: z Martą Nowak z ASZdziennika, Anną Adamowicz – jedną z najmłodszych polskich poetek, laureatką tegorocznej nagrody im. Wisławy Szymborskiej, aktorem Leszkiem Lichotą o wyprowadzce w Beskid Niski oraz aktorką Aleksandrą Hamkało o jej pasjach ogrodniczych.

Sobotni numer „Gazety Wyborczej” z weekendowymi magazynami, w tym nowymi „Wysokimi Obcasami” dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy 11 września br. w cenie 7,99 zł. Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (radiostacje Agory), internecie (Wybocza.pl, Wysokieobcasy.pl), social mediach (Instagram, Facebook) oraz autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” oraz „Wysokich Obcasów Extra”. Działania przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764