logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wysokie Obcasy” w nowej oprawie graficznej i z premierowymi formatami

  PR 10.09.2021, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę, 11 września br. na rynku ukaże się magazyn „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie graficznej, którą przygotował uznany projektant Jacek Utko. Odświeżonej makiecie tygodnika „Gazety Wyborczej” towarzyszyć będzie zmiana logotypu, również w serwisie Wysokieobcasy.pl. Ponadto na łamach „Wysokich Obcasów”, obok tradycyjnych, charakterystycznych dla niego obszernych wywiadów i reportaży, ukażą się premierowe formaty oraz autorskie rubryki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wysokie-obcasy_-w-nowej-oprawie-graficznej-i-z-premierowymi-formatami,392953,artykul.html

- Nowe czasy wymagają nowych form. Nasze czytelniczki doceniają prostotę, jasność przekazu oraz piękno formy. Dlatego chciałyśmy, żeby tygodnik w nowej odsłonie był nowoczesny, ale klasyczny, miał spójny układ różnorodnych treści oraz dobrze wyeksponowane fotografie. Treści premium „Wysokich Obcasów” zasługują na piękną oprawę zarówno w wersji cyfrowej na Wysokieobcasy.pl, jak i papierowej. Jacek Utko wspaniale poradził sobie z tym zadaniem – stworzył lekką, przejrzystą, elegancką makietę z wykorzystaniem nowoczesnych fontów i ciekawie ustawionym światłem na stronie – opowiada o zmianach Aleksandra Klich, dziennikarka i redaktorka naczelna tygodnika „Wysokie Obcasy” oraz miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”.

Oprawę graficzną magazynu stworzył Jacek Utko – twórca szat graficznych gazet z całego świata, którego projekty pięciokrotnie zdobyły World’s Best Designed Newspaper i trzykrotnie otrzymały nagrodę European Newspaper of the Year.

- „Wysokie Obcasy” w nowej odsłonie to ponadczasowa klasyka w nowoczesnym wydaniu. Layout magazynu jest lżejszy, a elementy graficzne nie konkurują z fotografią, która pozostaje najważniejsza. W nowych „Wysokich Obcasach” jest więcej delikatności, kobiecości, w odróżnieniu od poprzedniej wersji. Natomiast logo jest bardzo proste, klasyczne, spójne z typografią całego magazynu – wyjaśnia autor zmian graficznych Jacek Utko.

Nową szatę graficzną otrzymały znane i wysoko oceniane przez czytelniczki magazynu formaty – reportaże, wywiady oraz artykuły z cykli: „Być rodzicem", „Nieustraszona w pracy", „Męska końcówka", „Czułość i Wolność", a także stałe rubryki: Ogrody, Uroda, Zdrowie i Kuchnia.

„Wysokie Obcasy” zaproponują również czytelniczkom premierowe formaty oraz cykle. Obok tradycyjnych dla tygodnika, obszernych wywiadów i reportaży, na łamach magazynu pojawią się mniejsze formy, m.in. recenzje filmów, seriali, książek i płyt, a także autorskie rubryki – wiersz tygodnia wybierany przez Dorotę Wodecką, rysunki znanych polskich autorek, m.in. Katarzyny Babis oraz Marty Frej, które stanowić będą komentarz do wydarzeń w Polsce i na świecie.

Nowym formatem, otwierającym każdy numer magazynu będzie „Zachwyt tygodnia", w którym znane kobiety wyrażą podziw dla działań, osiągnięć oraz sukcesów innych kobiet. W najbliższą sobotę, 11 września br. aktorka Aleksandra Popławska zachwyci się Kaliną Czwarnóg z Fundacji Ocalenie, niosącą pomoc uchodźcom na granicy polsko-białoruskiej.

ilustracjastrzałka

Na okładce najnowszego numeru „Wysokich Obcasów” pojawi się Britney Spears, o której tragedii zniewolenia pisze Katarzyna Seiler. W wydaniu znaleźć będzie można także m.in. reportaż o wyzwalających się seksualnie Polkach oraz inspirujące wywiady: z Martą Nowak z ASZdziennika, Anną Adamowicz – jedną z najmłodszych polskich poetek, laureatką tegorocznej nagrody im. Wisławy Szymborskiej, aktorem Leszkiem Lichotą o wyprowadzce w Beskid Niski oraz aktorką Aleksandrą Hamkało o jej pasjach ogrodniczych.

Sobotni numer „Gazety Wyborczej” z weekendowymi magazynami, w tym nowymi „Wysokimi Obcasami” dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy 11 września br. w cenie 7,99 zł. Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (radiostacje Agory), internecie (Wybocza.pl, Wysokieobcasy.pl), social mediach (Instagram, Facebook) oraz autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej”, „Wysokich Obcasów” oraz „Wysokich Obcasów Extra”. Działania przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764