logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę” - nowa kampania Volkswagena

  PR 07.10.2019, przeczytano 493 razy
ilustracja

Ruszyła kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_wystarczy-wsiasc%2C-by-poczuc-roznice_---nowa-kampania-volkswagena,384229,artykul.html

W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy, podkreślające jakość samochodów Volkswagen, ale odwołujące do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie. Wystarczy bowiem wsiąść do auta marki, by podnieść jakość spędzanego czasu i poczuć jak powinny działać zaawansowane technologie.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują Telewizję i Internet, w tym Social Media. Zdjęcia do produkcji powstały w Polsce.

Źródło: DDB

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764