Ruszyła kampania Volkswagena “Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.
W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy, podkreślające jakość samochodów Volkswagen, ale odwołujące do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie. Wystarczy bowiem wsiąść do auta marki, by podnieść jakość spędzanego czasu i poczuć jak powinny działać zaawansowane technologie.
Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują Telewizję i Internet, w tym Social Media. Zdjęcia do produkcji powstały w Polsce.
Źródło: DDB