logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” – kampania Żabki Nano

  PR 02.06.2023, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30 czerwca br., kupując dowolną przekąskę marki HAPS, klient dostaje rabat 30% na pierwsze i każde kolejne zakupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-automatu-szybciej%2C-latwiej%2C-fajniej_-%E2%80%93-kampania-zabki-nano,400264,artykul.html

– Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej” ma na celu budowanie świadomości marki Żabka Nano. Chcemy zachęcić nowych klientów do korzystania z możliwości wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych. Zwracamy uwagę na przewagi naszego formatu – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość procesu zakupowego i innowacyjność. Podkreślamy także elastyczność formatu Żabka Nano, prezentujemy szeroki i różnorodny asortyment dostępny w naszych sklepach, który jest dopasowany zarówno do grupy klientów, jak i do lokalizacji – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.

Kampania „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”

Kampania jest realizowana w miastach, w których zlokalizowane są Żabki Nano, tj. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Komunikacja ma charakter lokalny, oparty o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano m.in. citilighty i billboardy. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra, na których znaleźć można Żabki Nano, oraz oklejone autobusy. Warszawiacy i wrocławianie mogą zetknąć się z reklamami także na rowerach miejskich.

Stworzone w ramach kampanii kreacje w humorystyczny sposób, wykorzystując zabawę słowem, podkreślają różnorodną ofertę produktową sklepów Żabka Nano, spersonalizowaną pod typ lokalizacji. Przykładowo, w reklamach placówek zlokalizowanych na osiedlach mieszkalnych wyeksponowane zostały takie produkty jak: jajka, cukier, szczoteczka do zębów, tabletki do zmywarki; dla sklepów w lokalizacjach trafficowych – kanapki, przekąski, kawa; w biurowcach – sałatki, dania gotowe czy szybkie przekąski. Promowany jest także asortyment specyficzny dla poszczególnych Żabek Nano, np. pieczywo wypiekane w piecu, które można kupić w placówce przy Al. KEN 36A w Warszawie.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja FMCgo. Zakupem mediów OOH zajęła się agencja Dentsu.

ilustracjastrzałka

Promocja „-30% na wszystko”

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie której każdy, kto kupi jeden raz dowolną przekąskę marki HAPS, uzyska rabat 30% na pierwsze i wszystkie kolejne zakupy do końca czerwca br., bez limitu. Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci wchodzący na kartę płatniczą, jak i aplikację Żappka.

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która liczy już 60 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

Źródło: Żabka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764