logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z ING wolna głowa, żeby robić swoje w biznesie” - nowa kampania ING dla firm

  PR 12.10.2020, przeczytano 648 razy
ilustracja

Właściciele firm mają gen przedsiębiorczości, dlatego potrafią znaleźć wyjście z każdej sytuacji i nie zrażają się przeszkodami. Blisko 60% Polaków uważa, że rozwiązania, które wprowadzają firmy ułatwiają nam życie w nowych czasach*. Bezsprzecznie firmy w ostatnich miesiącach wykorzystały swój potencjał kreatywności i pomysłowości, żeby nam było łatwiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-ing-wolna-glowa%2C-zeby-robic-swoje-w-biznesie_---nowa-kampania-ing-dla-firm,388757,artykul.html

Z badań ING wynika, że dla 62% Polaków wprowadzanie innowacji w firmach daje ich właścicielom satysfakcję. Konsumenci doceniają działania przedsiębiorców i rozwiązania, dzięki którym wszyscy możemy żyć normalnie. Tymczasem często wskazywaną przeszkodą we wprowadzeniu innowacji może być brak czasu wynikający z bieżącej obsługi firmy – tak uważa 46%. Z myślą o tej potrzebie, ING rozwija funkcje w aplikacji dla firm, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Dzięki temu firmy mają wolną głowę na robienie tego, co daje im najwięcej satysfakcji, czyli rozkręcanie biznesu.

Po kampanii zachęcającej do przenoszenia biznesów do Internetu i płatności online w obecnej kampanii ING promuje kolejne udogodnienia, których firmy nie muszą szukać na rynku bo znajdą je w swoim banku, w swojej aplikacji dla firm:

  • Wszystkie faktury w jednym miejscu, do których dostęp można dać swojej księgowej. Łatwe płacenie, wystawianie, cała historia pod ręką;
  • Przypomnienia o najważniejszych terminach w firmie, takich jak płatności do ZUS, Urzędu Skarbowego czy datach płatności faktur;
  • Czekający na klienta wyliczony kredyt na klik

Te i inne rozwiązania ING w aplikacji odciążają właścicieli firm od często czasochłonnych i przez wielu nielubianych czynności i w konsekwencji pomagały firmom robić swoje, czyli rozwijać swój biznes.

Właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych oraz dla spółek działających na zasadzie uproszczonej księgowości te rozwiązania znajdą w aplikacji Moje ING, natomiast spółki z pełną księgowością w aplikacji ING Business.

  • Tytuł kampanii: „Z ING wolna głowa, żeby robić swoje w biznesie”
  • Start kampanii: 12 października 2020 r.
  • Narzędzia: radio, internet
  • Agencje: Brain, Gong
  • Media: MullenLowe MediaHub

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, 25-28.09.2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764