logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z Jakdojade będziesz gotowy do drogi” – rusza kampania wizerunkowa Jakdojade

  PR 08.10.2021, przeczytano 467 razy
ilustracja

W swojej ostatniej kampanii, Jakdojade towarzyszyło powrotom do normalności związanej z odmrażaniem gospodarki. Teraz, kiedy wraz z jesienią powraca temat pandemii, marka ponownie stawia na partnerstwo. W spocie promującym najnowszą kampanię, zestawia dwa światy – pandemiczny i wolny od obostrzeń – i pokazuje aplikację jako uniwersalnego partnera każdej podróży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-jakdojade-bedziesz-gotowy-do-drogi_-%E2%80%93-rusza-kampania-wizerunkowa-jakdojade,393313,artykul.html

Czy po wielu miesiącach uda się na stałe wrócić do nauki i pracy stacjonarnej, czy czeka nas ponowne przedłużenie trybu zdalnego? Czy jesienią będziemy mogli chodzić na koncerty, mecze, do restauracji, czy jedyną formą spędzania czasu z bliskimi, będą wizyty domowe? Czy podróżowanie będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, czy możliwość przemieszczania się znów zostanie ograniczona? Właśnie te pytania pojawiają się w spocie reklamowym Jakdojade.

– Bez względu na to, w jakim mieście mieszkamy i co robimy na co dzień – wszyscy zastanawiamy się, jak będzie wyglądała rzeczywistość. Czy wraz z jesienią powróci widmo ograniczeń? – mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade – Nikt z nas nie zna odpowiedzi na te pytania. Ale razem z Jakdojade chcemy przygotować Państwa do każdej drogi – podkreśla.

Aplikacja nie tylko ułatwia podróżowanie komunikacją miejską, ale też pozwala zminimalizować kontakt z innymi osobami. Planowanie najszybszej trasy, dostęp do rozkładów jazdy, a także mobilny zakup biletów, to część funkcji pokazywanych w spocie.

Bartek Burek dodaje: – Użytkownicy znają i korzystają, ale często nie wiedzą o wszystkich rozwiązaniach, jakie dostarczamy. W jesiennej kampanii pokazujemy, że Jakdojade to coś więcej niż aplikacja wyznaczająca trasę. To prawdziwy partner każdej podróży.

Na potrzeby nowej kampanii, która będzie trwała przez cały październik, przygotowano spoty klasyczne (w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej), które pojawią się w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie. Kampania obejmuje także działania w social mediach, PR oraz komunikację w samej aplikacji. Kreację, koncepcję kampanii oraz zakup mediów zespół Jakdojade przygotował we własnym zakresie.

Jakdojade udostępnia rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwia planowanie podróży w 47 miastach w Polsce. Z aplikacji mobilnej korzysta ok. 500 tys. użytkowników dziennie i 3,5 mln osób miesięcznie na wszystkich platformach (dane: Google Analytics Premium). Serwis umożliwia wygodne planowanie trasy wraz z przesiadkami oraz zakup biletów komunikacji miejskiej.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764