logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z Jakdojade będziesz gotowy do drogi” – rusza kampania wizerunkowa Jakdojade

  PR 08.10.2021, przeczytano 252 razy
ilustracja

W swojej ostatniej kampanii, Jakdojade towarzyszyło powrotom do normalności związanej z odmrażaniem gospodarki. Teraz, kiedy wraz z jesienią powraca temat pandemii, marka ponownie stawia na partnerstwo. W spocie promującym najnowszą kampanię, zestawia dwa światy – pandemiczny i wolny od obostrzeń – i pokazuje aplikację jako uniwersalnego partnera każdej podróży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-jakdojade-bedziesz-gotowy-do-drogi_-%E2%80%93-rusza-kampania-wizerunkowa-jakdojade,393313,artykul.html

Czy po wielu miesiącach uda się na stałe wrócić do nauki i pracy stacjonarnej, czy czeka nas ponowne przedłużenie trybu zdalnego? Czy jesienią będziemy mogli chodzić na koncerty, mecze, do restauracji, czy jedyną formą spędzania czasu z bliskimi, będą wizyty domowe? Czy podróżowanie będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, czy możliwość przemieszczania się znów zostanie ograniczona? Właśnie te pytania pojawiają się w spocie reklamowym Jakdojade.

– Bez względu na to, w jakim mieście mieszkamy i co robimy na co dzień – wszyscy zastanawiamy się, jak będzie wyglądała rzeczywistość. Czy wraz z jesienią powróci widmo ograniczeń? – mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade – Nikt z nas nie zna odpowiedzi na te pytania. Ale razem z Jakdojade chcemy przygotować Państwa do każdej drogi – podkreśla.

Aplikacja nie tylko ułatwia podróżowanie komunikacją miejską, ale też pozwala zminimalizować kontakt z innymi osobami. Planowanie najszybszej trasy, dostęp do rozkładów jazdy, a także mobilny zakup biletów, to część funkcji pokazywanych w spocie.

Bartek Burek dodaje: – Użytkownicy znają i korzystają, ale często nie wiedzą o wszystkich rozwiązaniach, jakie dostarczamy. W jesiennej kampanii pokazujemy, że Jakdojade to coś więcej niż aplikacja wyznaczająca trasę. To prawdziwy partner każdej podróży.

Na potrzeby nowej kampanii, która będzie trwała przez cały październik, przygotowano spoty klasyczne (w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej), które pojawią się w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie. Kampania obejmuje także działania w social mediach, PR oraz komunikację w samej aplikacji. Kreację, koncepcję kampanii oraz zakup mediów zespół Jakdojade przygotował we własnym zakresie.

Jakdojade udostępnia rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwia planowanie podróży w 47 miastach w Polsce. Z aplikacji mobilnej korzysta ok. 500 tys. użytkowników dziennie i 3,5 mln osób miesięcznie na wszystkich platformach (dane: Google Analytics Premium). Serwis umożliwia wygodne planowanie trasy wraz z przesiadkami oraz zakup biletów komunikacji miejskiej.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764