logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Z Jakdojade będziesz gotowy do drogi” – rusza kampania wizerunkowa Jakdojade

  PR 08.10.2021, przeczytano 471 razy
ilustracja

W swojej ostatniej kampanii, Jakdojade towarzyszyło powrotom do normalności związanej z odmrażaniem gospodarki. Teraz, kiedy wraz z jesienią powraca temat pandemii, marka ponownie stawia na partnerstwo. W spocie promującym najnowszą kampanię, zestawia dwa światy – pandemiczny i wolny od obostrzeń – i pokazuje aplikację jako uniwersalnego partnera każdej podróży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_z-jakdojade-bedziesz-gotowy-do-drogi_-%E2%80%93-rusza-kampania-wizerunkowa-jakdojade,393313,artykul.html

Czy po wielu miesiącach uda się na stałe wrócić do nauki i pracy stacjonarnej, czy czeka nas ponowne przedłużenie trybu zdalnego? Czy jesienią będziemy mogli chodzić na koncerty, mecze, do restauracji, czy jedyną formą spędzania czasu z bliskimi, będą wizyty domowe? Czy podróżowanie będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, czy możliwość przemieszczania się znów zostanie ograniczona? Właśnie te pytania pojawiają się w spocie reklamowym Jakdojade.

– Bez względu na to, w jakim mieście mieszkamy i co robimy na co dzień – wszyscy zastanawiamy się, jak będzie wyglądała rzeczywistość. Czy wraz z jesienią powróci widmo ograniczeń? – mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade – Nikt z nas nie zna odpowiedzi na te pytania. Ale razem z Jakdojade chcemy przygotować Państwa do każdej drogi – podkreśla.

Aplikacja nie tylko ułatwia podróżowanie komunikacją miejską, ale też pozwala zminimalizować kontakt z innymi osobami. Planowanie najszybszej trasy, dostęp do rozkładów jazdy, a także mobilny zakup biletów, to część funkcji pokazywanych w spocie.

Bartek Burek dodaje: – Użytkownicy znają i korzystają, ale często nie wiedzą o wszystkich rozwiązaniach, jakie dostarczamy. W jesiennej kampanii pokazujemy, że Jakdojade to coś więcej niż aplikacja wyznaczająca trasę. To prawdziwy partner każdej podróży.

Na potrzeby nowej kampanii, która będzie trwała przez cały październik, przygotowano spoty klasyczne (w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej), które pojawią się w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie. Kampania obejmuje także działania w social mediach, PR oraz komunikację w samej aplikacji. Kreację, koncepcję kampanii oraz zakup mediów zespół Jakdojade przygotował we własnym zakresie.

Jakdojade udostępnia rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwia planowanie podróży w 47 miastach w Polsce. Z aplikacji mobilnej korzysta ok. 500 tys. użytkowników dziennie i 3,5 mln osób miesięcznie na wszystkich platformach (dane: Google Analytics Premium). Serwis umożliwia wygodne planowanie trasy wraz z przesiadkami oraz zakup biletów komunikacji miejskiej.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764